Vierailija

höyryhengitys ja vielä kerran höyryhengitys. Ja ilmankostutin makkariin tai pyykit sinne kuivumaa tai vaikka vadeissa lämmintä vettä lattialle kosteutta tuomaan.

Höyryhengitä siis PALJON ja USEIN ja oikein reilusti ennen nukkumaan menoa. laita ylimääräinen tyyny/taiteltu peitto petarin alle, jotta saat nukuttua vähän kohoasennossa.

Kommentit (7)

Ehkä pitää käydä lääkärissä, jos noin pahaa on. Itsellä meni viime talvena kurkunpääntulehdukseksi ja silloin makuuasennossa hengittäminenkin oli jo aika vaikeaa. Kortisonithan siitä tuli, ei pelkät astmalääkkeet auttaneet.

Joo, mut kotikonsteja:

* juo paljon kuumaa

* käytä sarvikuonoa, niin saat poskionteloista limat pois

* ilmaa kannattaa viilentää, avaa vaikka ikkuna, kun pahimmiten yskit

* kanakeitto vanhan kansan mukaan auttaa

* myös paljosta juomisesta voi olla apua, koska se saattaa ohentaa limaa

Eli ehkä sarvikuono-ostoksille pikimmiten, jos sulla ei sitä vielä ole.

Sarvikuonoa olen käyttänyt, se kyllä auttaa tuohon tukkoisuuteen hyvin. Sänky on jo koholla ja juomisasiatkin kunnossa. Tuo kurkunpäätä kutittava yskä on se pahin. Tukkoiseenkin nenään nukahtaa ajan kanssa, mutta aina just kun on nukahtamassa alkaa kamala yskänpuuska

Kanakeitonkin vedin lounaaksi. Mies on britti ja se on hänellä samanlainen joka paikan vinkki kuin suomalaisella saunaan meno (olin jo sielläkin).

Lääkäriin taidan huomenna mennä. Ei tästä mitään tule muuten.

Kiitti. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kamala yskä jo kolmatta yötä. En saa nukuttua, kun vaan yskin. Nenä ja nielu tukossa. Imetän vielä.

Mikä auttaisi? Resilaria olen ottanut, mutta se on ihan yhtä tyhjän kanssa. Samoin kurkkupastillit. Kuumaa juon.

Mikä neuvoksi?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat