Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

kun tuossa toisessa ketjussa kysetliin, miten HELPOTAT MIEHESI aamua.

Mä oon kyllä niin aamunihkee, että mun pitää saada rauhassa tehdä asiat omassa järjestyksesäni. (miehen pitäs tietää tää)

Olin jo illalla sanonut että herään klo x.xx. Mies sanoi heräävänsä 10 min aiemmin. No se sitten torkkuikin ja sen oli pakko herätä samaan aikaan kun mun ja varata vessa ikiajoiksi.

Mulla ei oo aamulla mitään "löysiä minuutteja" joten oli pakko mennä yläkertaan suihkuun ja vessaan - ällöön murkkupoikien käyttämään vessaan, missä ei oo mun omia kamoja.

Sitten mies oli MUN AUTOSSA tallettanut MUN MIELIRADIOKANAVAN päälle jonkun idiootti-radiokanavan, enkä meinannu löytää sitä omaa kanvaani millään.

Olin niin lopulta sekasin ja hermoissani, että ajatuksissani ajoin hetken ylinopeutta (Kehä II:lla nyt helposti ajaakin vähän), ja eikös rävähtänyt tien vieressä seisseen pakettiauton kohdalla valokuvaussalamat :-(.

Vauhtia oli varmaan mittarissa n. 100 80:n alueella.

Nyt kauhulla odotan postissa niitä sakkoja :-( :-(. Kiva kun jään just äippälomalle ja tulot putoo, alkaa jotain sakkoja makselemaan vielä. H-MM-TTI.

Nyt se kuorsaa tossa vieressä niin etten voi nukkua - sen oli tietty pakko ottaa pari saunaolutta ja muuuttua idiootiksi.

Ja pakko oli saunan jälkeen suihkutella ittensä täyteen partavettä (en TAJUA miksi kerrankin kun ois suihkunraikas, pitää vetää jotain imelää hajustetta päälle - tänkin luulis sen 17 v. yhdessäolon jälkeen muistavan että INHOAN kun joku saunan jälkeen hajustaa ittensä).

Toi löyhkä on HIRVEE, se leijuu koko alakerrassa, eli en voi ees mennä sohvalle nukkumaan. Oksennan kohta.

Kommentit (7)

mies nousi aiemmin, ilmoitti erikseen kun vessa vapaa.

Ja se onneksi yleensä aina laittaa taaperon valmiiksi ja vie sen päiväkotiin, jos ei mitään poikkeuksellista. Niin mä saan sitten rauhassa hoitaa oman aamuni

:-).

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Että kyllä ymmärrän et haju etoo, varsinkin jos oot raskaana. Mä oon kanssa enkä voi sietää jos mieheni pistää jotain hajustetta. Hajuveden oon kieltäny siltä kokonaan (oksennan jos haistan sen) ja nyt se osti jotain hemmetin dödöä, joka löyhkää ihan hirveelle. Onneksi suostu oleen käyttämättä sitä ennen kun vauva syntyy.

Mitä sakkoihin tulee, niin mä sain kerran 90€ sakot polkupyörällä. Voin kertoa että sillon otti päähän... Mut hei, rahaahan se vaan on, aika äkkiä se on huono muisto vaan.

Tollasta elämä just on, huonoja ja hyviä päiviä. Huonoille pitäis vaan jaksaa nauraa.

järjetöntä rahanhukkaa, nyt kun ois hankittavaa vauvalle ja tulot putoo.

Ja se risoo että oikeesti miehen PITÄS tietää pari juttua, jos oltu jo 17 v. naimisissa

- mulla on kiire aamulla, tartten oman ajan suihkussa käyntiin jne. (oli vielä tärkee asiakastapaaminen!). Mies ei IKINÄ ite suostu menemään sinne yläkerran vessaan.

- mä hermostun jos mun auton juttuja sotketaan

- että mä kuuntelen just SITÄ radiokanavaa johon se oli tallettanu päälle jotain (ja inhoan suurinta osaa kaikkia muita)

- ja tosta hajustekyllästyksestä saunan jälkeen oon todellakin sanonut ennenkin

- samoin siitä, onko järkeä juoda olutta viikolla (tietää etten pidä juomisesta muutenkaan). Murkuille on laitettu tiukat kiellot että sipsit, karkit ja limut on pannassa viikolla - voisko hän itse sitten jättää oluen nauttimisen vk-loppuihin?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat