Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Postitin ystävälleni vähän aikaa sitten vauvanvaatteita lainaan ja laitoin paketin mukaan pienen lahjan " uuteen kotiin" jonka olivat vastikään ostaneet. Häneltä ei ole tullut vieläkään mitään yhteydenottoa vaikka on postinlähetysseurannan mukaan saanut paketin jo pari viikkoa sitten. Ei kiitosta tekstiviestillä, sähköpostilla, puhelimitse, postikortilla...ei mitään. Tiedän että töissä käy ja kaikki on normaalisti, ei ole synnyttänyt yms. Vaatteiden lainauskin oli etukäteen sovittu juttu.

Tympii tuommoiset ystävät, vois edes jotenkin kuitata paketin vastaanotetuksi.

Kommentit (16)

Ennemmin jättää huomioimatta kuin laittaa tekstarin!!!!

Puhelimessa esitetty kiitos on toki kyllä kohteliasta - ja suotavaa.

Mutta tekstari-kiitokset ovat niiiiin persoonattomia ja tylsiä

On myös ihan mahdollista, että lahjan saaja on vaikka lähettänyt tekstiviestin tai jopa kortin, joka on hukkunut matkalla.

Eikö ap voisi ihan ystävällisessä hengessä soittaa ystävälleen ja kysyä saiko hän paketin. Yleensä kannattaa mieluiten puhua ystäviensä kanssa kuin kiehua yksin raivosta kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kerran kun en muistanutkaan hänen tyttärensä syntymäpäiviä ajoissa, niin jopa tuli sähköposti että " niin se vaan aika kuluu, marjakin täyttää jo huomenna kolme vuotta" - ihan selvästi osasi odottaa pakettia mutta kun ei tullut niin johan oli aikaa ottaa yhteyttä. :)

terv ap

[/quote]

Itsellä tulee nimenomaan lasten synttäreiden aikaan mieleen monet ystävät, ja tulee laitettua " niin se vaan aika kuluu.." viestejä.

Vähän pidän suhtautumistasi nipona ja itsekeskeisenäkin....

Ja en myöskään itse pahastuisi kuvaamastasi tilanteesta.

Luonnollisesti kiitän kun tavataan, mutta minusta ei tekstareita tarvitse lähetellä pakonomaisesti, etenkään kun lainaaminen oli sovittu.

Toki soittaa voisi, mutta jos muutakin asiaa.

vaikka, että eikö miellyttänyt ne vaatteet.

Mullakin on yx moukka ystävä. Joka kerta, kun hän tulee meille, hän laittaa laukkunsa meidän keittiön pöydälle. Vaikka siinä olisi kahvikupit ja kakut, niin AINA. Joskus olen sen siirtänyt siitä pois narikkaan tai keittiön tuolille, mutta hän pamauttaa sen välittömästi takaisin pöydälle. Ja se kassi pyörii hänellä auton jalkatilassa ja toisinaan laskee sen ulkona maahan. Ja mua ETOO, mä viimeksikin sanoin asiasta, mutta ei ota kuuleviin korviinsa.

pari viikkoa sitten hirmuisen laatikollisen priimavaatetta lapselle. Olen ostosfriikki itse ja lapselta jäi tosi paljon hyvää vaatetta lähes käyttämättä. Eipä ole kuulunut mitään. Perille on varmaan mennyt, mutta ei ole tekstaria, mailia tai muuta tullut. No, omapa on häpeänsä. Tiedän, että on kiitollinen, mutta patalaiska.:)

en viitsi enää perään kysellä, olen sen jo niin monesti vuosien varrella jo tehnyt. ajattelin, että oppisi ajan kanssa " tavoille" , mutta ei näytä oppivan.

jotenkin ystäväni käyttäytyy aina tähän tyyliin, olenkin miettinyt että jätän hänet ihan omaan arvoonsa. hänen lastensa syntymäpäivien muistaminen, vauvaonnittelut, omien kuulumisteni kertominen....aina yhtä " innokas" kommentoimaan mitään. monesti olen tekstiviestillä lähettämieni pakettien perään häneltä kysellyt ja aina tulee kyllä " joo, kiitos, perille tuli" -vastaus.

kerran kun en muistanutkaan hänen tyttärensä syntymäpäiviä ajoissa, niin jopa tuli sähköposti että " niin se vaan aika kuluu, marjakin täyttää jo huomenna kolme vuotta" - ihan selvästi osasi odottaa pakettia mutta kun ei tullut niin johan oli aikaa ottaa yhteyttä. :)

terv ap

... koska kiitän aina tekstarilla jos joku lapsistamme saa onnittelukortinkin postitse, paketeista puhumattakaan, ja olen jo lopettanut tuttujen ja ystävien lasten juhlapäivien muistamisen postikorteilla, koska kukaan ei kiitä kortista. Nykyaikana ei ole ihmisillä mitään tapoja! Luulisi, että postikortin saaminen näinä tekstariaikoina olisi jotenkin juhlallisempaa että siitä viitsisi kiittää.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat