Vierailija

Kävin maanantaina hammaslääkärissä, kun oli ihan pakko, sillä jos ei olisi silloin paikattu, niin edessä olisi ollut pian juurihoito.

Yritin saada serkkuani, joka on ainoa sukulaiseni lähellä ja jota en ole koskaan ennen vaivannut, hoitamaan hammaslääkärikäyntini ajaksi lapsia. No ei suostunut, mutta suositteli yhtä ystäväänsä... Soitin sitten hänen ystävälleen ja tämä ystävä suostui. Siis en tuntenut koko naista vain tämä serkkuni tunsi...

Tuntui todella oudolta järjestää lasten hoito näin!!! Ja tämä nainenkin suostui vain, kun minä olin niin kovasti avun tarpeessa ja pulassa särkevän hampaani kanssa... Häntä pelotti, että miten pärjää lasteni kanssa, mutta hyvinhän se meni sen puolen tunnin ajan mitä tarvitsi, hammashoitolan aulassa... Siitä hänelle iso kiitos ja pari kymppiä rahaa...

Kunnan kotipalvelulla ei ollut taaskaan apua tarjottavanaan... Ja sitten huutavat kovasti hammaslääkärissä, kun olen joskus käynyt siellä lapset mukanani, vaikka lapset olisivatkin olleet hiljaa ja nätisti hoidon ajan toinen tuolilla istuen ja toinen vaunuissa. Ei ole kuulemma aikaa katsoa lasteni perään hammashoitoni ajan, mutta onpahan vaan aikaa saarnata minulle siitä, että olen tuonut lapset mukanani. Olisivat sitten hiljaa jos kerta eivät auta!!!!

Onneksi tämä kerta järjestyi näin, kun etukäteen olin pelännyt, että en jaksa tällä kertaa kipeää poraamista ja sitä jos vauvani alkaa samaan aikaan huutamaan ja en pääse rauhoittelemaan häntä. Ja ne hoitolan täditkään eivät tee silloin mitään!!!

Voi minä autan sitten, jos joku joskus on yhtä tiukilla kuin minä nyt!!!

Yh jonka lapset 3 v ja vauva 5 kk

Kommentit (15)

Mulla oli vastaavanlainen ongelma, mutta onneksi sain lapset yhdelle kaverille hoitoon, jouduin viemään toiselle paikkakunnalle. Onneksi mies oli juuri silloin mennyt työreissulle työkavereiden kyydillä, niin sain mentyä autolla, muuten olis ollut vaikeaa...

vaikka en ole yh ja sukua ja tuttavia asuu samalla paikkakunnalla. Arkena päivällä ei vaan ole ketään joka lapsia hoitaisi. Kerran on 85v vuotias mummoni ollut pari tuntia 5v kanssa, siinä sitten sokea talutti rampaa.

Onneksi minulla on maailman rauhallisimmat lapset olen mitä ihmeellisimmissä paikoissa lasten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Listoilla on eläkeläisiä ja opiskelijoita, jotka voi päiväsaikaankin tulla.

Lainaus:

vaikka kuukautta aikaisemmin olen sieltä koittanut hoitajaa saada.

Yh, yksi lapsi. Mutta ei hoitajia. Hammaslääkärin olen jättänyt nyt 3 vuotta välistä, sinne en olisi mitenkään voinut mennä rasavillin kanssa. Mutta gynekologilla käyminenkään lapsen kanssa ei ole kovinkaan hauskaa, vaikkakin aika on lyhyt. Toisilla niitä hoitajia on enemmän kuin toisilla, ei sille mitään voi...

Lainaus:

Voi minä autan sitten, jos joku joskus on yhtä tiukilla kuin minä nyt!!!

Yh jonka lapset 3 v ja vauva 5 kk

että ottaa jokaisen liftarin matkaan tienvarresta, kun meitä ei otettu

yhtään liftaria ei ole koskaan ottanut

Isovanhemmat on töissä, samoin mun siskot, kavereitakaan ei voi aina nakittaa kun niilläkin omat lapset ja menot, mies töissä, eikä voi vapaata ottaa noin vaan.

Ärsyttää vaan aina pakkaa mukaan eväitä, kirjoja, leluja ja silti stressata että miten menee. Vilkas 2v odottamassa puol tuntia hammashoitolan odotustilassa ei oo mitenkään helppo homma...

Lainaus:

Asian voi tehdä vaikeaksi tai sitten vaan ottaa ne lapset mukaan

Ja siinä on vaikea komentaa, jos on hammaslääkärissä suu auki..

että Väestöliitosta myös päiväsaikaan. Parhaimmillaan jopa tunnissa.

Kannattaa verkostoitua! Eli "vaihtaa" lapsia naapurien kanssa, hoito- ja koulukavereita.

Minäkin olen nyt taas yksin kotona kaksi viikkoa, mutta lapset saan pariinkin naapuriin tässä leikkimään. Samaten yksi eskarikaverin äiti kuskaa toisen harrastukseen.

ihme tilanteisiin sitä voi joutuakaan..

itse meinasin pari vk sitten ottaa 2,5 v:n hammaslääkäriin mukaan, mutta sitten sainkin äitini hoitamaan.

Varatessa jo sanoin että sillon ei ole kyllä lapsella hoitoa, ett' otan mukaan sitten, ei se varaustäti ainakaan tuntunut kauhistuneelta, sanoi vain että heillä ei kyllä mitään hoitoa sitten ole, mutta puolen tunnin aika se vain on.

Me ollaan yritetty saada tota kautta hoitajaa niin ei saa kuin iltaisin tai viikonloppuisin. Arkipäivinä ei löytynyt ainuttakaan hoitajaa ja asutaan tässä kehä kolmosen tuntumassa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat