Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Suomessa niin mitä se merkitsee kristinuskolle? Saako kristinuskoa harjoittaa? Saako sitä opettaa kouluissa? Vai käännytetäänkö kaikki muslimeiksi?

Sivut

Kommentit (58)


Vierailija:

Lainaus:


Puolue jonka tavoite on saada alkoholi pois kaupasta ei ikinä tule menestymään.



Älä koskaan sano " ei koskaan" . (synonyymi sanalle ikinä)



Islam tulee olemaan valtauskonto suomessakin:)




Niin paljon en voi vinksahtaa, että naisen oikeuksia ja ihmisoikeuksia polkevaan uskontoon kääntyminen tekisi minusta onnellisemman.





Ihmiset niitä ihmisoikeuksia ja naistenoikeuksia polkee, ei uskonto.

Usko tai älä. Ei ole mikään uskontoon liittyvä ilmiö, vaan ihan vaan valtaan. Mites vaikka Kiinan lapsityöläiset, kristityt lapsisotilaat congossa jne.



Olen suomalainen musliminainen, ja voin vakuuttaa olevani onnellinen. Olisin varmasti myös muslimimaassa. Mutta en harrastakaan irtosuhteita enkä muuta irstailua. En siksi, että en voisi, olenhan katsos itsenäinen suomalainen nainen, vaan siksi kun en halua.



Mutta jokainen voi itse määritellä onnellisuutensa. Minulle onnellisuutta on se, että elän hyvää perhe-elämää, pidän huolta itsestäni ja terveydestäni. Tiedän, että minua arvostetaan ihmisenä nyt kun olen 20v., mutta myös vielä silloin kun olen vanha ja rupsahtanut.

Niin, ja ennen kaikkea tiedän olevani oikealla tiellä.





Jollekin toiselle onnellisuus voi olla vaikka hyvä ura, hyvä kroppa/ulkonäkö, hyvät tulot. Mutta ne on kaikki katoavaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vaikka tilastot on mitkä, voidaan olettaa, että terveys kohenee, jos alkoholia ei enää juoda, eikä sikaa syödä, eikä harrasteta irtosuhteita.

Sanoohan sen järkikin. Muslimit taitaa olla kaikki kokoomuslaisia. Veroja ei makseta lainkaan, mutta ei mitään saadakaan ja köyhät kuolee kuin kärpäset. Ihanaa... jippiiii!

varsinkin jos sharialaki tulisi voimaan.



Vähentyisi varmasti salarakkaat, pettäjät, paloittelusurmaajat, raiskaajat, insuliinimurhaajat jne. kun rangaistukset kovenisivat.

Oikeus astuisi voimaan.



Olisi rauhallisempaa ja turvallisempaa. Lapset ja vanhemmat voisivat paremmin, kun alkoholi kiellettäisiin. Sukupuolitaudit vähenisi ja kaikki olisivat onnellisempia...ihan varmasti tekin jotka nyt kauhistelette.



Avioerojen määrä kääntyisi laskuun, kun ei voisi enää käydä vieraissa, eikä juovuspäissään hakata vaimoa.

Kansa laihtuisi, ja kolesteriarvot laskisi, kun lopetettaisiin sianlihan syöminen.





No, tätä kohti on hyvä pyrkiä!

lakkaa olemasta muslimi juuri sillä hetkellä, kun hän tekee jotain väärää. Tästä seuraa se, että muslimi on virheetön mutta toisaalta myös se, että muslimeista on tällöin maailmassa hyvin vähän, oikeastaan ei ollenkaan.

Vierailija:

Lainaus:






Emmekä väitä, että Muhammed olisi Jeesuksen yläpuolella.

Molemmat ovat rakastettuja profeettoja. Emme edes saa tehdä eroa heidän välilleen. Kaikki profeetat: Jeesus, Mooses, Aabraham; muhammed jne. taivat samaa viestiä: Jumala on yksi. Kristityt sitten alkoivat palvoa Jeesusta Jumalana. Muhammed oli viimeinen profeetta joka tuli korjaamaan tätä väärää käsitystä, ja julistamaan sitä samaa, mitä Jeesuskin: Jumala on yksi.






Ja se, joka kieltää Jeesuksen ristinkuoleman on aina paholaisen asialla. Siitäkin tunnistaa uskonnon, joka ei ole lähtöisin Jumalasta vaan paholaisesta.



Jumala on yksi, mutta Jeesus on se Jumalan ilmenemismuoto, jonka kautta ihmisellä on lupa lähestyä pyhää Jumalaa. Ihmiskunta ei voinut pelastua ilman välimiestä, joka kuoli tämän maailman syntien puolesta. Koska yhdestäkään syntisestä ihmisestä ei ollut kuolemaan tämän maailman puolesta, Jumalan piti yksin uhrautua ihmiskunnan tähden pelastakseen luomansa ihmiskunnan paholaisen orjuudesta, johon ihmiskunta syntiinlankeemuksessa joutui. Niin paljon Jumala rakasti meitä, että syntyi ihmiseksi, kuoli puolestamme ja maksoi koko ihmiskunnan syntivelan, että jokaisella olisi mahdollisuus pelastua. Pelastuminen ei edellytä muuta kuin uskoa Jeesukseen Kristukseen.



Jumala on rakkaus, rakastava Isä, joka ohjaa meitä. Muslimille jumala ei ole rakkaus, se on jotakin jota muslimin on pakko totella.

Mutta olen asunut myös muslimimaassa, ja ihan totta on, että ei ole sos. turvaa, neuvoloita jne.



Siellä silti ihmiset välittää toisistaan, ja pitää huolta. Kohta alkaa muuten ramadan-paasto jota myös minä vietän. Syömättä ja juomatta n. aamu kolmesta ilta seitsemään. Paasto on sen takia, että olisimme kiitollisia siitä mitä meillä on, ja ymmärtäisimme niitä joilla ei ole.



Yksi Islamin peruspilareista on antaa almuja. Meillä on myös vuotuinen vero, joka maksetaan köyhille. Juhla-aikoina annetaan aina ruokaa myös köyhille. Ramadanin aikaan illalla (muslimimaissa) katetaan ulos pitkät pöydät, joissa köyhät saavat ruokaa.

Muslimin ei ole sopivaa täyttää vatsaansa, jos naapuri on nälissään (hadith)

Mikään muuten ei ole inhottavampaa kuin kerjäävät ihmiset. Kerron aina mielelläni missä on sossu jonne voi mennä hakemaan rahaa sen sijaan, että tunkee ihan iholle vaatimaan rahaa kun odotan bussia.





Vierailija:

Lainaus:


Kuka väittää että almuja ja ruokaa annetaan vain 1 päivänä vuodessa..??!!




Joo ja eivät käy töissä. Kumpikaan vanhemmista ei puhu juurikaan suomea, mutta opiskelevat sitä kyllä jossain. Arvaa kerjääkö ne almuja kadulla nyt kun vielä eivät osaa kieltä? Ei todellakaan. Kiitos hienon sosiaaliturvamme mies voi pitää uudehkon rivari neliönsä takapihalla yrttipuutarhaa ja tilaakin asunnossa on ruhtinaaliset 97 neliötä. Hän voi kesäisin levittää rukousmattonsa takapihalleen ja rukoilla siellä ihan omassa yrttitarhassaan. Heillä on varaa ostaa ruokaa, vaatteita ja ajaa tila-autolla. Kesällä heille syntyi neljäs lapsi. Voisiko tätä elintasoa ylläpitää almuilla?



58

Sinut voidaan kivittää vain jos olet muslimi ja teet jotain väärin.



Jos taas teet jotain väärin niin se todistaa ettet voi silloin olla muslimi koska muslimit eivät toimi niin sillä Koraanissahan kielletään tämän tekeminen.



Koraani ei siis koske niitä jotka tekevät jotain väärin joten ketään ei voida kivittää.



Miksi kuitenkin ihmisiä joutuu kivitetyksi maissa joissa shariaan joku uskoo?

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat