Vierailija

5-vuotiaalla pojalla oli aamulla korva kipeä, lääkäri diagnosoi korvatulehduksen. Antoi antibioottikuurin ja totesi että huomenna voi jo viedä päiväkotiin, jos olo ei muutu. Lapsella ei ole kuumetta, tukossa on mutta muuten pirteä, syökin kohtuullisesti. Silti vähän kauhistuttaa viedä häntä hoitoon, missä on kuitenkin pakko ulkoilla ja touhuta muiden mukana.

Meillä mies on sitä mieltä että tarhaan vaan, minä jäisin vielä päiväksi kotiin, miten sinä tekisit?

Kommentit (7)

muuta kuin että lapsi kipeä, jään kotiin. Tämä on siis ihan itse päätettävissä ja omantunnon kysymys - kukaan ei taatusti kysele perään sen enempää vaikka olisin pari päivää pois...

En vaan saa nyt päätettyä, lapsi leikkii tuossa rauhassa itsekseen ja on varmasti huomenna ihan terveen oloinen. Silti päiväkotipäivä voi olla raskas ja olo huomenillalla kurja. Mutta ehkä sillä ei ole väliä, jos lapsi sen kuitenkin jotenkin kestää?

ap

olisitko itse kauheass hälinässä ja ulkona satoi tai paistoi flunssassa ja korvat kipeenä ja tukossa

itselläni on ollut aikuisiällä korvatulehdus ja kauheeta oli särki niin ettei edes synnytys ole mitään sen rinnalaa ja korvat oli lukossa päiväkaupalla ja vihloi ja oli paineen tuntua päässä ja korvissa kokoajan huh hu

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mä en onneksi tarvitse todistusta lapsen sairaudesta työpaikalle, joten tämä on ihan itse päätettävissä. Ajattelisin vaan että jo se antibioottikuurin aloittaminen väsyttää sen verran että olisi hyvä levätä kotona...

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat