Vierailija

Maha ei ole edes erityisen iso, mutta en pääse oikein sängystäkään ylös ilman puuskutusta:) Pakko aina auttaa ylipäänsä käsillä jos nousen sohvalta tai sängyltä. Ihan kuin ei olisi vatsalihaksia ollenkaan.

Olen aina ollut hoikka ja melko hyväkuntoinen, tuntuu ihan oudolta, että nyt jo tässä vaiheessa raskautta liikkuminen vaikeutuu. Olen aina naureskellut huonosti liikkuville raskaana olijoille, että ei se nyt noin vaikeeta ja raskasta voi olla, mutta nyt olen itse ihan samanlainen.

Onko muita yhtä " huonokuntoisia" vai oletteko selvinneet hyväkuntoisina raskauden loppuun asti?

Kommentit (6)

Minulla taisi selkä kipeytyä ekan kerran rv25 tietämillä, mutta muuten mentiin loppuunasti ilman ihmeempiä vaikeuksia.

Nyt olen taas 21. raskausviikolla, eikä oikein edes vielä mistään huomaa että olisi raskaana. Vatsa hieman pullottaa, mutta ei tosiaan ole vielä tiellä.

Minulla molemmat raskaudet olleet yhtä vaivaa toisensa perään. En käsitä, olen myös muuten terve ja laihakin normaalioloissa. saskausaika oli vain yksinkertaisesti rankkaa, kun oli noita vaivoja, en voinut todellakaan sanoa olevano elämäni kunnossa. Tai olin - elämäni rapakunnossa :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

En jaksa enää kävellä kamalan pitkiä matkoja ja liikunta on muutenkin vähentynyt. Tästä on tulossa pitkä talvi...

Mulla oli ensin rajua pahoinvointia. Kun siitä selvisi, tuli juuri tuo vaappuankka olo, joka vain paheni, kun liitoskivut alkoivat... Tsemppiä!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat