Seuraa 

Onkohan kukaan koskaan onnistunut tulemaan raskaaksi inssissä, jos munarakkula on ollut vielä aivan ehjä?

Mulla inssi piti viikonlopun takia tehdä vähän etuajassa, joten pistin Pregnylin vasta inssipäivän aamuna eli 3 tuntia ennen toimenpidettä ja niinhän se rakkula oli siellä vielä ihan kasassa.

Nyt tietty tässä piinaillessani olen ihan varma ettei mitään mahdollisuuksia ole, kun eikös ne pestyt simpat elä vaan jotain 12 tuntia tai ihan max 24h? Pelkään, että jos munis lähtikin liikenteeseen vasta seuraavana päivänä, niin simpat oli jo mennyttä kalua.

Onko kellään onnistumiskokemusta vastaavassa tilanteessa?!

Killa

Kommentit (5)

Hei,

tota mäkin oon miettiny, että kuinka luotettavaa on tiety että pestyt simpat elää vain 6-12 tuntia. Nimittäin jos kyseessä on keskiarvo, niin luulishan sitä että joku niistä miljoonista kavereista elää vuorokaudenkin.

Meille tehtiin inssi pregnylistä seuraavana päivänä (n. 24 tuntia), mutta rakkula oli vielä ihan ehjä, ja ovis kivut tulivat vasta seuraavana päivänä, noin 25 tuntia inssin jälkeen.

ja nyt on ollut kyllä pahimmat piinailut koskaan, kun jännittää niin kamalasti että miten käy, vaikka mekin sentään ollaan jo vuosi juostu klinikalla noissa hoidoissa.

meillä tilanne on se, että käytämme luovutettuja siittiöitä, eikä kotona siis enään voi varmistella. siksi kysyinkin hoitavalta lääkäriltä, että pitäisikö inssiä uusia, tai tehdäänkö heillä ylipäätään useampaa inssiä samalla kierrolla yleensä. vastaus oli että sellaista ei yleisesti ottaen tehdä, ja perusteluja tälle en saanut siinä lyhyessä ajassa ongittua. kotona sitten ryhtyi harmittamaan, kun kaivoin netistä tuon ainakin keskustelupalstoilla liikkuvan faktan, että pestyt siittiöt elää alle vuorokauden. Itse en siis tiedä, kuinka paljon luottaisi siihen faktaan, kun lääkärinkin kanta oli siis se, että uutta inssiä ei tarvita.

Toisaalta me käydään kyllä yksityisellä klinikalla hoidoissa, ja tässäkin tuli mieleen, että heidän bisneshän siistä hyötyy jos ja kun ensikuussa taas ravataan heillä kalliissa hoidoissa. Eli summa summarun rasittaa kun luotettavan oloista tietoa on niin hankala saada käsiinsä, vaikka mm. maksamme hoidoista ison rahan.

tästä valitusvirrestä huolimatta hirmusti suotuisia tuulia kaikille!

Hei!

Minä olen raskautunut kolme (neljä, jos yksi kemiallinen lasketaan) kertaa, niin että rakkula on inssissä ollut ehjä. Meillä ei edes kotona kannata varmistella, koska hoitona on ollut AID. Tsemppiä!

pollex

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mä oon kyllä ollut niin hölmö, että me ei tosiaan varmisteltu enää mitään inssin jälkeen! :( Ei tosin lääkäri ole koskaan meille sanonut siitä mitään ja itse asiassa me oltiin seuraavat päivän niin eri suunnilla, että en tiedä missä välissä oltais puuhasteltukaan...

Ei auta kuin toivoa, että käy yhtä onnellisesti kuin Pollexille elli toivoa on ilman varmisteluakin!

Vielä huiskutus Ankkikselle! Ihanaa raskausaikaa! :)

ja raskaanahan tässä ollaan :)

Alunperin olikin tarkoitus, että mä pistän pregnylin ja tehdään inssi samana päivänä kun on ovisplussa. Tikussa oli sunnuntaina kp12 aika vahva viiva, mutta ei plussaa ja maanantaina kp13 se olikin yllättäen paljon haaleampi. Soitin sitten hätäpäissäni VL:ään, josta kehoittivat heti pistämään pregnylin ja lähettämään äijän asialle ja puoliltapäivin oli inssi, jossa rakkulat olivat puhkeamatta. Vasta tiistai-iltana kp14, joka on mun normaali ovispäivä muutenkin, tunsin selviä oviskipuja ja olin ihan varma, että myöhässä ollaan pahasti. Varmisteltiin kyllä tiistaina vielä kotikonstein. Eivät kyllä olleet odotukset korkealla tämän inssin suhteen, vaan plussa tuli kuitenkin.

Killa toivottavasti sulla käy yhtä hyvin!

kotona varmistella. Itseäni harmittaa kun inssejä tehtiin, ettei lisätty mahiksia kotikonstein. Eli eikun viettelemään mies!

Tsemiä!!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat