Seuraa 

Onkohan kukaan koskaan onnistunut tulemaan raskaaksi inssissä, jos munarakkula on ollut vielä aivan ehjä?

Mulla inssi piti viikonlopun takia tehdä vähän etuajassa, joten pistin Pregnylin vasta inssipäivän aamuna eli 3 tuntia ennen toimenpidettä ja niinhän se rakkula oli siellä vielä ihan kasassa.

Nyt tietty tässä piinaillessani olen ihan varma ettei mitään mahdollisuuksia ole, kun eikös ne pestyt simpat elä vaan jotain 12 tuntia tai ihan max 24h? Pelkään, että jos munis lähtikin liikenteeseen vasta seuraavana päivänä, niin simpat oli jo mennyttä kalua.

Onko kellään onnistumiskokemusta vastaavassa tilanteessa?!

Killa

Kommentit (3)

Hyvinhän minä sut muistan! Ihanaa kuulla, että olet jo noin pitkällä kaikkien vaikeuksien jälkeen ja mä peukutan ihan täysillä, että kaikki menee onnellisesti loppuun asti! bdbdbdbdbd

Herättää toivoa, että raskaaksi voi sitten tulla myös ehjällä muniksella. Katotaan sitten kuinka meidän käy...

Yhdessä taidettiin silloin pinoutua, kun mä tän plussani sain. Mulla ei kummassakaan inssissä ollut ehtinyt munasolu puhjeta, mutta tokassa lääkäri väitti sen jo hieman muuttaneen muotoaan, eli kohtapuoliin oli puhkeamassa.

Silloin ei edes varmisteltu kotona iltasella ja yllätys olikin suuri kun plussa pamahti testiin. Nyt mennään viikolla 18 tuskin uskoen itsekään tätä todeksi.

Tsemppiä sulle piinailuun. Se ottaa aikansa (meillä meni 4 vuotta) mut tuloskin on sen arvoinen varmasti!

Nonna ja Nallekarkki rv 17+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En tiedä muistatko, mutta piinailtiin toukokuulla samassa pinossa. Mulla oli uusi hoitokierto km:n jälkeen alkamassa. Se mun eka, 11+4 päättynyt raskaus lähti aikaan ehjällä muniksella. Ja silloin pregnylin pistin ti ja inssi tehtiin to. Toukokuulla pistin pregnylin ma, mutta siitä n.14h alkoi todella voimakkaat mahakivut, jotka arvasin ovikseksi. Myrtyneenä menin ke inssiin, ja lääkäri totesi oviksen jo tapahtuneen. Olin jo varma, ettei toivoa ole, mutta lääkäri vakuutteli toisin. meillä ei ne simpat niin priimoja ole, mutta ehkäpä siellä pesussa valikoitui juuri sitten ne parhaat. Joka tapauksessa siitä inssistähän mä sit loppuviimein plussasin jälleen! Tästäkin raskaudesta meni toinen kesken viikolla 6+, mutta toinen on jatkanut kasvuaan. Tänään oli rakenneultra, ja kaikki suurin piirtein ok. Toista munuaista ei vielä kai ollut kunnolla kehittynyt. tai sitten se ei vielä erottunut viikkojen vähäisyyden vuoksi hyvin.

Tilanne ei siis ole ollut aivan samanlainen kanssasi, mutta omalla kohdallani kahdesti täysin erilainen, kun plussasin. Siitä ekasta inssistä en plussannut, mutta en muista mikä oli muniksen tilanne tällöin. Toivon sinulle hirveästi onnea matkaan! bd

miikuli 17+5

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat