Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

oli tasan 1!!! Siis mitä helevettiä! Olen vasta 28-vuotias! Pitääköhän tästä lähteä sitten lekuriin hakemaan Marevania??

Kommentit (21)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

toivottavasti et otdellakaan ole hoitaja, vaikka tietnkin olet kun tuollaiseen laitteeseen pääset käsiksi huh huh

mene uudelleen koulutukseen

eli normaali arvo on juuri tuo 1

marevan hoidolla veri OHENNETAAN jotta tukoksia ei pääse syntymään,

silloin useimmiten tavoite arvot on 2-3

tai läppäpotilailla 2,5-3,5

jolloin veri ei siis enää hyydy niin nopeaan ja tukoksia ei pääse syntymään

niitä tukoksia siis syntyy jos on riskitekijöitä esim sydän ei pumppaa enää tehokkaasti vaan verta jää sinne ja hyytyy mm näin muitakin syitä on toki

eli meneppäs nyt koulutukseen kipin kapin että tiedät mitä ja miten hoidat

tossa iltapesujen D vitamiini tippojen ja fluoritbl kanssahan ne mene. Täytyy kyllä myöntää, että viimeaikoina en oo viittiny enää mittailla noita INR arvoja, oon jakanu vaan lonkalta 5 mg tbl noin 3/päivä. Jos ihan rehellinen olen, niin en oikein sopeutunu siihen kun piti alkaa noita INR systeemejä vahtia, ennen sentään pelattiin TT:llä ja se sujui paljon paremmin.

Tosi typerää muutamalta kirjoittajalta. Sekö ap:sta ja muista tekee heti ammattitaidottoman ja vaarallisen, jos ei tiedä että terveen ihmisen normaali inr on 1 luokkaa? Mitä nauramista siinä on jos toinen huolestuu? Kai sitä nyt ajattelee tuossa, että lääkitystäkö tämä tarvitsee, kun tulos on " huono" , ja tukoksen riski olemassa.

Sitä paitsi.. kukaan teistä surkuttelijoista ei ole ammattinsa täydellisiä asiantuntijoita. Älkää syyttäkö hoitajia turhaan.

Tiedän että lähihoitajat ottaa suomessa myös suoniverinäytteitä. Minun työt vaikeutuivat, kun en alkanut niitä ottaamaan. Enkä saa ikinä vakipaikkaa, vaan painan muita hoitajan hommia avustajan vakanssilla ja siivoojan palkkaan tyydyttävä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat