Seuraa 

Hei vaan,

kaikenlaista on tullut hankittua pian syntyvälle vaaville, mutta mitä olette mieltä imetystyynystä, eli kannattaako sellainen hankkia?

Eipä muuta, mutta jos joku jaksaa kommentoida oman näkemyksensä:=)

t.Katarin

Kommentit (3)

Hei!

Itse ostin odotusaikana imetystyynyn, ja ehdin jo jossain vaiheessa ajatella että tulikohan turha ostos. Kuitenkin tyynyä on tullut käytettyä ihan älyttömän paljon ja olen halunnut sen kaikille reissuillekin mukaan, niin paljon siihen tykästyin. Imetin monta kuukautta pääosin istualtaan, ja koin että imetystyynyn kanssa sai kerralla napakan ja ergonomisemman asennon kuin tavallisten, pienempien tai ns. jättityynyjen kanssa. Vauvalla oli hyvä asento aina, ei tarvinnut vääntää ja kääntää mitä itse jouduin tavallisilla tyynyillä tekemään. Mutta tämä siis vain oma kokemukseni, varmaan ilman tyynyäkin olisi saatu lapsi ruokittua. : )

... ja nimenomaan hyvän sellaisen hankkimista. Meillä vauva tuntui olevan tissillä koko ajan, joten siinä itse sitten katsoin televisiota / puhuin puhelimessa / luin kirjaa jne. samalla kun oli molemmat kädet vapaana!

Asento oli hyvä niin itsellä kuin vauvalla, joka yleensä siihen sitten nukahtikin.

Totuin imetystyynyyn niin, että kun oltiin liikenteessä ihmettelin miten hankalaa ja niskoihin käyvää se imettäminen ilman sitä onkaan :-)

Anyara

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat