Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Poikaa

Sivut

Kommentit (45)

Vai onko tästä todella vedettävä sellainen johtopäätös, että elämme edelleen kivikaudella, jossa poika on se tärkeämpi...

Vierailija:

Lainaus:

tiesin ja huomasin viimeistään silloin, että miehelle se poikalapsi vaan on todella tärkeä...varsinkin ekana lapsena. onneksi tuli poika, koska kakse seuraavaa olikin sitten tyttöjä...hyvä niin:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tästä toisesta ei vielä tiedetä kumpi on tulossa. Minä toivon tyttöä. Mies sanoo tällä kertaa, että ei ole väliä. Arvaampa, että toivoo nyt poikaa.

Vierailija:

Lainaus:

ja mieluiten tervettä sellaista ja niin että raskaus kestäisi mahd pitkään.

Sukupuoli minulle toissijainen asia, kuten toisellakin kerralla.

Tulihan se sieltä...eiköhän kaikki toivo raskauden kestämistä ja tervettä lasta, mutta uskallanpa väittää, että JOKAINEN myös miettii jossain raskauden vaiheessa kumpikohan siellä mahassa on ja toivettakin siitä, vaikka molemmat olisivatkin tervetulleita.

Mies kyllä toivoi poikaa.

Tyttöä toivon tästä toisestakin, vaikk kyllä se poikakin kelpaa, kun tyttö jo on.

Uskon kyllä, että jotkut naisetkin saattavat toivoa poikaa.

Vierailija:

Lainaus:

Poikaa tietty. Tyttöjen odottajat valehtelee..-

Niin että oikeastaan lopputulemana olisin ollut aidosti yhtä iloinen kummastakin vaihtoehdosta.

Kakkosesta toivoisin toista tyttöä vielä kovemmin (itsestäni olisi aivan ihanaa jos minulla olisi sisko), mutta toisaalta uskoisin että mies toivoisi myös poikaa vielä kovemmin kuin ensimmäisellä kerralla, joten puntit menevät tasan tässäkin kohtaa.

1. toivoin tyttöä- poika tuli (onneksi, sillä nyt en osaisi kuvitellakkaan, että ensimmäinen olisikin ollut tyttö...poika on jotenkin miehellekkin niin kiva ekana lapsena)

2. toivoin tyttöä-poika tuli (toisella kertaa olin tiedon kultuani harmissani, mutta isä ja veli olivat innoissaan)

Ei ole vaikea arvata mitä toivon kolmosesta :)

vaikka ei sillä sukupuolella ole oikeesti väliä. Puolessa välissä odotusta tuntui että odotan poikaa. Se tunne vaan tuli jostain. Salainen haaveeni kuitenkin toteutui ja saimme TYTÖN !!

ottamaan vastaan sen, joka syntyy, mutta molemmilla kerroilla olen myös toivonut erityisesti tyttöä - ja sellaisia myös saanut. Mies on sanojensa mukaan toivonut aina vain " lasta" .

koko sydämestäni poikaa (mies sanoi, ettei hänelle ole väliä, mutta kaikesta paistoi, että pojasta haaveili :)) Ja saimme kuin saimmekin pojan - ihanan sellaisen - ja myöhemmin tuli tyttökin.

Toisesta toivon kumpaa tahansa, en osannut päättää. Sain tietää että poika on tulossa, ja itku tuli ilosta. Olisi tullut varmaan tytönkin kohdalla :).

nyt tosin olen huomannut, että ensimmäisenä lapsena tyttö on usein paaaaalllljjoooon helpompi...toinen meilläkin on tyttö ja oih, kun oliskin toisinpäin...

Ennestään on siis tyttö ja poika enkä toivunut kumpakaan, olin vain onnellinen että ylipäätään vauva oli tulossa. Nyt kolmosen kanssa haluan etukäteen tietää sukupuolen, mutta vain käytännön syistä, mitä vaatteita säästetään ja mitä ostetaan etukäteen. Ihanien prinsessamekkojen vuoksi olisi ihanaa kun tulisi tyttö, mutta mikään maailmassa ei ole ollut niin ihanaa kuin oma pieni poikani, toinen samanlainen olisi suoranainen onnenpotku. Tyttäreni vuoksi olisi hauskaa jos tulisi pikkusisko..niin en tosiaan vieläkään osaa päättää kumpaa toivon. Ja toivon vain että pieni vauva sieltä joskus tulee ja on terve ja hengittää :)

ja mieluiten tervettä sellaista ja niin että raskaus kestäisi mahd pitkään.

Sukupuoli minulle toissijainen asia, kuten toisellakin kerralla.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat