Vierailija

Mulla menee hermot kun joudun seuraamaan vierestä kuinka ystäväni puoliso kohtelee tätä kuin koiraa, komentaa ja määrää joka hetki mitä toinen aikuinen ihminen saa tehdä, mihin mennä ja milloin. Miksi ihmeessä kukaan normaali ihminen suostuu moiseen??? Varsinkin naiset tuntuvat kunnostautuneen tällä saralla, keinoinaan kiristys ja uhkailu, kiukuttelu ja mökötys.

Toiset tuntuvat ajattelevan että pääsee vähemmällä kun antaa vaan periksi toisen oikuille, eipähän tarvitse tapella. Mutta entä se oma tahto? Jossain vaiheessa tuo tilanne räjähtää kyllä käsiin kun alistettu osapuoli havahtuu siihen tosiasiaan että suhteessa toinen osapuoli on sanellut tahdin alusta loppuun, kaiken suhteen ja koko ajan.

Olisi mielenkiintoista kuulla näiden " natsien" kommentteja siitä millä perusteella heillä on oikeus polkea toinen näin totaatisesti jalkoihinsa.

Kommentit (1)

Aika moni ihminen ei tajua mikä parisuhteessa on pielessä. Ei vaan näe sitä. Jos on itse asunut kotona jossa äiti pomottaa isää, tilannehan on tällaisen ihmisen näkökulmasta täysin normaali. Jostain olen lukenut että ihmset vielä oikein hakemalla hakevat lapsuudenkotinsa tunneilmastoa. Ainakin mun parisuhteeseen valitettavasti pätee sataprosenttisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat