Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

tähän sitten päädyttiin, jo miestä katsoessani aloin tuntea vihaa ja katkeruutta.

Kommentit (10)

Vierailija:

Lainaus:

kun olimme rampanneet kuukausia terapiassa niin meillä alkoi oikea kuherruskuukausi, löysimme toisemme, ja päätimme kuten olimme ennen pettämistäkin ajatelleet yrittää kolmatta lasta. tulin heti raskaaksi ja pian alkoi katkeruus vallta mieltä. pärjään kyllä ilman miestä lasten kanssa, ei minua kaduta ja heillä on hyvä etääisä.

Vierailija:

Lainaus:

kun olimme rampanneet kuukausia terapiassa niin meillä alkoi oikea kuherruskuukausi, löysimme toisemme, ja päätimme kuten olimme ennen pettämistäkin ajatelleet yrittää kolmatta lasta. tulin heti raskaaksi ja pian alkoi katkeruus vallta mieltä. pärjään kyllä ilman miestä lasten kanssa, ei minua kaduta ja heillä on hyvä etääisä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat