Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

niin syvälle kuoppaan, että en tiedä mitä tehdä. Itkee vain ja on vuoroin erittäin äreä ja vuoroin masentuneen oloinen. Vähääkään energiaa ei tunnu olevan, ja suhtautuu kaikkeen ihan älyttömän negatiivisesti. Miten jokin pari viikkoa kestänyt suhde ja sen kaatuminen voi vaikuttaa niin syvällisesti? Varmasti on kaipuuta miessuhteeseen, sen ymmärrän, mutta pari viikkoa kestänyt " suhde" -voiko se romauttaa koko maailman?

Kommentit (2)

nykyään otan erot tosi raskaasti: en niinkään kyseisen miehen takia, vaan siksi, että en taaskaan kelvannut / en taaskaan löytänyt elämänkumppaniani / en taaskaan rakastunut.

Ikävä kyllä uuteen suhteeseen lataa tahtomattaankin paljon toiveita: haaveen kumppanista, haaveen yhteisestä elämästä, haaveen rakastamisesta ja rakastetuksi tulemisesta. Kun kerta toisensa jälkeen kokee pettymyksen näissä haaveissa, ei erotilanteita voi onnellisiksi sanoa.

Minulla on takana niin monta vuotta yksinäisyyttä ja niin monta yritystä tutustua uuteen ihmiseen, että en enää oikein jaksa niitä tilanteita. Jossain vaiheessa masennuin aika pahasti ja nykyisin uskon jo siihen, että maailmassa ei ole minulle tarkoitettua kumppania -ja se ajatus on musertava.

Ehkä ystäväsi suree ennen kaikkea yksinhuoltajuuttaan, yksinjäämistään, epäonnistumistaan (minä koen epäonnistuvani aina, kun jokin suhde kaatuu)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat