Vierailija

pitävät netissä päiväkirjaa, johon tunnon tarkkaan merkkaavat päivämääriä, jolloin lapsi oppi päiväkuivaksi, sai kuudennen hampaan, nauroi pihalla leppäkertulle...

eikö äiti-ihmisellä oikeasti ole muuta tekemistä?

Kommentit (7)

Lapsen kehityksen seuraaminen on rakkauden osoitus, tärkeää äidin ja lapsen vuorovaikutukselle, tärkeää mahdollisia tulevia vaiheita varten (esim jos kasvussa ja kehityksessä tuleekin ongelma, niin esim psykologit tai neurologit tarvitsevat tiedon lapsen kehitysaskelista), tärkeää lapselle ja muutenkin tärkeää ja arvokasta puuhaa. Minä olen esimerkiksi kokenut olevani rakastettu ja tärkeä mm. juuri noiden äidin tekemien muistiinpanojen takia. Olen ollut alusta asti hänelle merkityksellinen.

En voi uskoa, että ap on äiti, tai sitten hän on pahasti hakoteillä.

Muuten lapsen kehitys unohtuu niin nopeasti, ja kaikki pienet hauskat asiat. Samahan se on täyttääkö vauvakirjaa vai nettipäiväkirjaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja kaikki on uutta ja ihmeellistä. Ei kukaan enää pidä mitään päiväkirjoja 5-vuotiaista. Antakaa ny niitten ihastella lapsiaan. Kyllä se lopulta haihtuu, ja toisaalta se on sääli. Kyllä minä ainakin joskus kaipaan sitä aikaa, kun kaikki mitä lapsi teki oli Suuri Ihme.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat