Vierailija

Missä ovat kaikki oireet? Kuulemma normaalia kiukkuisempi olen ja rinnat ovat kipeät, sekä vatsaa juilii välillä.

Mutta nyt 5+1, eikä ole pahaa oloa, ei itketä, ei oikeastaan tunnu miltään. Muissa raskauksissa on ollut tuntemuksia heti alusta lähtien.

Onko muilla odotukset olleet ihan erilaisia?

Tietysti pahoinvointi yms. alkaa huomenna...

Kommentit (8)

Tai pikemminkin toisessa raskaudessa niitä ei aluksi ollut ollenkaan. En meinannut millään uskoa positiivista testitulosta, koska ensimmäisellä kerralla raskausoireet olivat alusta asti voimakkaat. No, toisella kerralla sitten tulikin myöhemmin kovaa pahoinvointia, eli se siitä " helposta" alusta..

Vastaus kysymykseesi oman kokemukseni perusteella siis on, että kyllä varmastikin olet raskaana :)

hei ap, onhan tossa jo ilmiselviä oireita. Kun ei oo olemassa kaavaa jonka mukaan kaikilla on oltava oireet tai samalla äidillä joka raskaus samanlainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mitään oireita normaaleissa loppuun menneissä raskauksissa (paitsi kuukautisten poisjäänti) mutta keskenmenoon päättyneissä kaikki mahdolliset oireet. Voi se mennä näinkin päin. Molemmista 4 kokemusta....

Aluksi ei ollut mitään oireita, vain kuukautiset jäivät tulematta. Rv 6-7 paikkeilla alkoi järkyttävä pahoinvointi, joka jatkui ja jatkui...

veikkailla onko raskaana. Ja useinhan oireet voivat alkaa vähän myöhemmin.

Jos menkat myöhässä ja testi on positiivinen, olet raskaana.

Minä odotan esikoista ja olen ollut aika oireeton. Rv 7-10 oli kova väsymys, mutta esim. oksentanut en ole kertaakaan. Nyt menossa rv 12 ja kaikki oireet ovat hävinneet. Onneksi eilen oli ultra ja pikkuisella kaikki hyvin=) Ehdin itsekin huolestua oireettomuutta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat