Vierailija

.

Sivut

Kommentit (87)

Vetosi siihen ettei hänen tarvitse tehdä niin paljon kotitöitä kuin minun, koska tekee pitempää päivää (minä olin osa-aikainen) ja tienasi enemmän. Nyt ei (onneksi) ole enää sitä miestä, niin ei tarvitse siivota kuin omat jäljet. Lapset, 3 ja 4 v., osaavat siivota omansa. Ja kaiken lisäksi auttavat enemmän kotitöissä kuin ex-mies koskaan, esim. tyhjentävät tiskikoneen ja laittavat pyykit koneeseen/kuivamaan, imuroivat, pyyhkivät pölyjä ym. silloin tällöin. Ja ihan ilman käskemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

jaksoin lukea loppuun asti vaikka olikin pitkä teksti.

Samaa kyllä meilläkin vaikka olen jo töissä, lapset kuitenkin heti hoidon jälkeen ja viikonloppuisin minun vastuullani. Henkinen väsymykseni siis syynä ei kiinnosta.

onneksi lapset jo isoja ja mieskin vaihtunut. Kun en jaksanut sitä minun tapauksessani 4 lasta (siis miestä jota täytyi myös passata)

Minä tiedän sinä et lähde mihinkään kotoa, mutta laita silti tekstisi miehelle luettavaksi, vaikka sähköpostiin

Exäni oli juuri ap:n kuvailema ja olen niin onnellinen siitä että jätin hänet vihdoin ja löysin uuden ihanan täysin päinvastaisen miehen. Tämä mies tiskaa, pyykkää, hoitaa lasta, ei painosta seksiin - etenkään silloin kun tietää minun olevan väsynyt...

Ap:n mies nostaa ikävät muistot mieleen. Ne kerrat kun talvella kipeänä rämmin lumihangessa 2 painavan kauppakassin kanssa, kun mies ei suostunut tulemaan edes puoliväliin vastaan, kun ei kahden kannattanut itseään palelluttaa ja ne kaikki kerrat, jolloin hän syyllistämällä painosti seksiin. :( Hyi yök!!!

Vierailija:

Lainaus:

tismalleen, meillä erona vaan se että lapsia 3!

Mitä tälle voisi tehdä, ettei toistuisi kuviot samana.

Vierailija:

Lainaus:

Ei ole kerta eikä toinen, kun sitten jossain bileissä ne naimisissa olevat tulevat kertomaan, että mikä on kun vaimo ei halua ja voisitsä vähän auttaa?!

nimim. yh, joka joskus antaa

Enkä etsi kuin väliaikaista seuraa. Näitähän riittää vaikka joka sormelle. Teen kaiken itse, enkä vänise siitä kun on niin kurjaa ja raskasta. Ei mulla ole ketään jolle valittaa, joten teen hommani, lähden baariin jos huvittaa ja hoidan miehesi yleensä hotellissa.

summa summarum: yksinhuoltajilla on hauskempaa

Ei j**malauta, jos toi alemman tekstin kuvaus olis tapahtunut meillä niin mies olis lentänyt kuin leppäkeihäs ulos pakkaseen eikä takaisin olisi tullut - minulle ei noin tehdä eikä sanota, ei koskaan - toivottavasti ei myöskään sinulle enää (tarkoittaa siis sitä, että sinä et anna kenenkään tehdä sinulle noin).

Lainaus:

" Joka päivä on samanlainen, illoissa on eroa. Jos joku ilta pysyn kovana ja vaadin että saan nukkua, mies menee koneelle, runkkaa niin että varmasti kuulen ja tulee lopuksi kiittämään mua hyvästä seksistä."

Olen miettinyt tätä paljon. Siis sitä miten naiset ajetaan tällaiseen elämään kun mies ei suostu ottamaan osaa perhe-elämään. Meillä on ihan sama tilanne. Ja kas, pian mies ihmettelee että mitä tapahtui sille ihanalle naiselle jonka kerran nain? Minne on kadonnut hänen huumorintajunsa. Mies säilyttää poikamaisen ulkokuorensa ja rentoutensa, nainen on se paha akka, jonka pahuus on jotenkin yhtäkkiä vittumaisesta luonteesta johtuvaa. Ja sitten kun siitä pikkulapsiaikojen putkesta selvitään, jotain on mennyt lopullisesti rikki. Joku luottamus siihen, että ollaan samassa veneessä ja pari.

Joskus oikeasti mietin, että kunpa olisin lesbo.

ei se mies muutu, vaikka niitä lapsia tekis 10.

Toiseksi, miksi passaatte niitä miehiä? Ihme alistumista ja vinkumista. Jättäkää miehen vaatteet keräämättä ja pesemättä. Kun mies tulee töistä,lähdette kylmästi omille menoille.

Turhaa sitä marttyyrinä hiljaa kitisee itsekseen.

Mutta toi runkkausjuttu on törkeää vittuilua ja painostusta jota en kyllä hyväksyisi enkä ymmärrä miten kukaan voi ajatella että on ihan ok.

Nyt ap:lle järki käteen ja alistumisen on loputtava. Minua ei naurattanut missään vaiheessa tekstiä, ahdistus vain kasvoi.

Jatka kynnysmattona vielä muutama vuosi ja pääset tuohon mielenterveysongelmaiset pinoon- ketjuun. Siinä vaiheessa miehesi vaihtaa sut nuorempaan ja energiseen naiseen. Nyt puhelin kouraan ja tilaat ajan pariterapiaan ja siivousapua esim. kerran kuukaudessa. Mieti sitäkin, minkä kuvan ja esimerkin annat lapsillesi elämästä ja työnjaosta perheessä. Tytöistä tulee alistujia ja pojista isänsä kaltaisia m******a.

On ihan yhtä paljon oma kuin miehenne syy, että olette tuossa tilanteessa.

Ihan ekana: ei ehkä kannata alkaa elää elämäänsä siten, että turvaa elämänsä pohjan jonkun toisen reiluudelle ja rahoille. Mitäs jos eukot hankkisitte itsellenne sen ammatin, jonka avulla voisitte olla oman elämänne hallitsijoita?

Toisekseen, jos te aina vaan alistutte tekemään kaiken ja sitten itkette täällä, niin... no kaikki jatkuu ennallaan. Ryhdistäytykää nyt pikkasen, ja taluttakaa se äijä pöydän ääreen sopimaan asioista. Ja siten, että mieskin saa sanoa oman mielipiteensä miten asiat hoidetaan. Ja jos se äijä ei hoida osuuttaan, niin älkää tehkö sitä sen puolesta. Tai Jos ei hoida hommiaan niin älkää tehkö sille äijälle ruokaa, vaan sanokaa, että mun aika meni nyt tän sun pyykkivuorosi hoitamiseen, tossa on sulle raa´at porkkanat ja perunat, alas kokata.

Ja jos ei meno muutu, niin ottakaa hatkat vähäksi aikaa ILMAN lapsia. Antakaa miehen vähän kokeilla miten helppoa ja mukavaa se kotielämä on.

Ja jos tähän on vastaus se, että " mies ei pärjää lasten kanssa" , niin sitten on taas aika ottaa se peili naaman eteen ja miettiä ihan tosissaan mitä siitä suhteesta saa, ja myös sitä, MIKSI ON MOISEN PASKAN RINNALLEEN KOSKAAN OTTANUTKAAN...

Uskomatonta!!! Ihan kuin minun elämästä, paitsi että meillä on kolme lasta eikä taatusti tule ainuttakaan kotieläintä! Ymmärrän kyllä todella miltä tuntuu!! VOIMIA!

Meillä kyllä muuten ollaan ihan tasa-arvoisia, mutta seksielämässä tarpeet eivät kohtaa...

Olen se, joka aloitti ketjun " Kun mies ei halua."

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat