Seuraa 

Olisiko palstailemassa joku (esim.kätilö, lääkäri tmv. tietävä), joka osaisi vastata kysymykseeni??

MInulle siis tehty vatsan alueelle iso leikkaus 2v sitten. Leikkauksesta tietysti jäi iso arpi vatsan alueelle, rinnoista napaan saakka.

Nyt olisi kova vauvakuume... Olisiko siis mahdollista nyt yrittää vauvaa? Kuinka raskaus ja kasvava vatsa reagoivat isoon arpeen? Entä synnytys?

Löytyisipä vastaus... nämä naisen hormonit on niin ihmeelliset ;) Monestiko olen jo vannonut, ettei enää koskaan... ;)

Kommentit (1)

MInulle siis tehty vatsan alueelle iso leikkaus 2v sitten. Leikkauksesta tietysti jäi iso arpi vatsan alueelle, rinnoista napaan saakka.

Nyt olisi kova vauvakuume... Olisiko siis mahdollista nyt yrittää vauvaa? Kuinka raskaus ja kasvava vatsa reagoivat isoon arpeen? Entä synnytys?

2 vuotta on tarpeeksi pitkä aika kudoksille tottua uuteen olomuotoonsa. Arpi saattaa kiristää jonkinverran, kun vatsa kasvaa, mutta koska se on navasta ylöspäin, niin ei pitäisi venyä kuin viimeisinä kuukausina. Synnytykseen ei vaikuta, kohtulihas tekee supistukset, ei vatsalihakset.

Toivottavasti sait vastaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat