Vierailija

Kyselin tätä jo eilen, mutta vastauksia en oikein saanut. Eli, mä olen tässä ollut ostamassa kosteussuojahaalaria tytölleni (11 kk) talveksi. Anoppi on pph ja sanoi että kannattaa ostaa vaan tavallinen haalari ja käyttää kurahousuja. Kun kuulemma hän on huomannut että vanhemmat sitten kuitenkin niitä kurahousuja tuovat, kosteussuojahaalarit ei kauaa kestä. Väitti että Reimatecitkin kestää vaan pari kuukautta ja alkaa vuotaa.

Sanoi myös, että haalareita joutuu sitten pesemään tosi usein, kun sitä kura-aikaa kuitenkin piisaa. Että senkin takia kannattais pitää kurahousuja.

Mä olen nyt sitten vähän pihalla mitä teen. Lapsi on kotihoidossa eikä me mitenkään hirveästi ulkoilla. Pulkkamäkeen varmaan talvella mennään ja sen sellaista, mutta en mä sitä aio kurakelillä tuntikausia ulkona pitää. Eli ostanko kosteussuojahaalrin vai jonkun tavallisen?

Kommentit (8)

Mutta se on ihan sama, kukin pukee tavallaan. Se mikä pisti silmään on se, että te ette ulkoile? Se on minusta laiskaa, lyhytnäköistä ja älytöntä! Tekisi mieli sanoa, että häpeä!

aurinkoista ja kuivaa. Niihinkin saa kunnon vesikelillä kurahousut puettua päälle. Semmoisella keskitason kelillä säästää hoitajan puku-urakkaa ja lapsen on mukavampi olla, kun ei ole niin montaa asua päällekkäin, tosin nykyään kurahousutkin ovat ohuempia ja mukavampia mitä ennen.

t. yksit. pph jo kymmenettä vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

11kk on vielä niin pieni, että liikkuminen on muutenkin vaikeaa. Saati sitten kurahousut jalassa. Kosteussuojatut haalarit ovat myös likaahylkiviä. Kun kura kuivuu siitä saa helposti rapistelua suurimman osan hiekasta pois. Niitä voi myös pyyhkiä rätillä. Ei tarvitse usein pestä.

t: lastentarhanopettaja ja kahden äiti

Jos niin saattaisin ostaakin kosteussuojahaalarin.

Oma lapseni selvisi kyllä tuon ekan talven äp:n haalarilla. Tosin sitten n vuoden iässä ostettiin kurikset haalarin päälle laitettaviksi loskakelejä/kevätkuria varten. Ei maksaneet paljon ja kävivät vielä seuraavana vuotenakin.

Sanoisin että kotihoidettu ei kosteussuojapukua vielä tuossa iässä tarvitsisi, seuraavana talvena ehkä sitten jo.

Eikä niitä pestä tarvitse eikä pidäkään pestä jatkuvasti (siinä varmasti menee pilalle), vaan pyyhkiä kostealla ja hyvin puhdistuu.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat