Vierailija

Ja miksi kaupoissa tyttöjen vaatevalikoima on suurempi kuin poikien? Harmittaako poikien äitejä tämä tilanne?

Kommentit (6)

vauvoille nyt vielä löytyy ihan ok vaatteita sukupuoleen katsomatta, mutta sit kun mennään pikkulapsi-ikään, niin poikien vaatteet on aivan kauheita. Minua ainakin äitinä harmittaa, että pienelle pojalleni ei löydy kaupasta muita värejä kuin tummansininen ja vihreä. Yök. Tykkäisin ostaa myös vaaleita värejä..luonnonvalkoista, keltaista, oranssia ja minttua. Onneksi ulkomailta edes löytyy!

Reippaita, kivoja ja käytännöllisiä vaatteita ei tahdo tytölle saada. POikien vaatteitakaan ei voi ostaa, koska tyttö on jo niin iso, että protestoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

nättejä vaatteita, mutta tilanne taitaa olla toisinpäin! Löydän pojalle vaikka mitä! Kiva vaate on mun mielestä " rauhallinen" , siinä ei ole ylenmäärin toimintaa tai nippeliä ja nappelia, väri on minua miellyttävä, pojan ihonväriin ja muihin vaatteisiin sopiva.

Tytölleni, joka on vielä vauva, en ole ostanut vielä mitään. Ei jotenkaan huvita syöksyä tyttöjen osastolle, kun siellä on niin pinkkiä, että häikäisee.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat