Vierailija

uutta sarjaa?

Mikä oli se heidän yhdistävä tekijänsä menneisyydestä?

Onko ne naiset sukua keskenään? Kenties sisaria??

Multa jäi näkemättä se loppu. Ja jäi harmittaan ku en nähny et miten tuntee sit toisensa.

Kommentit (9)

Vierailija:

Lainaus:

mietin juuri että jaksaako katsoa. Oliko ihan huono sarja? Pidin kotimaisista esim Tahdon asiasta, Sydän toivoa täynnä yms.

Jos pidit noista sarjoista, niin tulet tykkäämään Sydänjäästäkin. Ainakin eka jakso oli mun mielestä tosi hyvä ja mukaansatempaava. Tulen varmasti jatkossakin seuraamaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eli luultavasti Larivaara onkin sen juoksijatytön äiti? Olis samanikäinen, kuin Larivaaran oma tytär. ja niissä mainoksissa Larivaara on 2 tytön välissä - eiks ne oo just se joka näytettiin tyttärenä sekä juoksija.

BTW vähän on ääliö se valmentaja-poikaystävä

Vierailija:

Lainaus:

Eli luultavasti Larivaara onkin sen juoksijatytön äiti? Olis samanikäinen, kuin Larivaaran oma tytär. ja niissä mainoksissa Larivaara on 2 tytön välissä - eiks ne oo just se joka näytettiin tyttärenä sekä juoksija.

BTW vähän on ääliö se valmentaja-poikaystävä

Joo ja se Harri oli TOSI ääliö. Yöks.

odotan innolla jatkoa

joo se larivaara sano lopussa et koskee varmaan hänen biologista äitiään

eli on siis adoptoitu ilmeizsesti

ja mä luulen et ne on kaikki sisaruksia ne kolme päähenkilöä

kyl se juoksija tyttä on vanhempi kuin 17v

ja sen poikakaveri vaikutti kyl ilkeältä

tylsä sarja. Kaikki kolme sai samanlaisen kirjeen joltakin vanhalta naiselta, joka halusi antaa viestin naisten äidiltä. Vilpittömien tarkoitusperiensä todisteeksi nainen lähetti jokaisen kirjeen mukana naisen kuvan lapsena.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat