Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Miten siitä voi aikaa varatessa kertoa niin, että edes saisi ajan lääkärille, eikä tarvitsisi vain sille hoitajalle voivotella? Olen jo kolmasti soittanut aikaa, mutta ei kuulema voida antaa, tilanteet rohkeasti kohtaamalla näistä pääsee eroon?? En minä ainakaan ole päässyt, tämä vain pahentuu koko ajan.

Ja sitten jos sinne lääkärille pääsee, miten sen asian esittää? Tuntuu niin typerältä jo siinä puhelimessa selvittää, ja menee itseltäkin usko, josko olenkin vain luulotautinen. Vai olisko siihen luulotautiinkin apua...

Kommentit (4)

Eli oli joku muukin vaiva, jonka takia sinne lääkäriin menin. Vastaanotolla sitten puhkesin itkemään, kun en muutakaan enää voinut. Ei se lääkäri voinut sieltä parkuvana mua poiskaan heittää... Vihdoin sain seliteltyä, etten ollut saanut nukuttua pariin kuukauteen ja miten huono olo oli jne.

sanot vaan, että ahdistus estää normaalielämisen, valehtelet vaikka, ettet pysty käymään töissä. joskus puhelimeen sattuu vähättelevä hoitaja ja se onikävää.

ja ENNENKUIN menet lääkärille, kirjoita lista ongelmastasi, siltä varalta ,että menet lukkoon lääkärin vastaanotolla. näin minä teen aina. teen muistiiinpanoja koska muuten unohdan kokonaan mikä minua vaivasi. kerran tyrkkäsin paperin lääkärille käteen, koska kyse oli nolosta aisasta jota en ollsi muuten saanut sanottua. kaikki keinot on sallitttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ehdotan, että sanot vastaanoton hoitajalle syyksi joko pitkittyneen flunssan, selkäkivun tai rintapistoksen. Näillä syillä pääset pikimmiten lääkäriin, vaikka nämä eivät aina lääkäriä pikaisesti tarvitsisikaan, päinvastoin kuin ahdistuneet. Kerrot sitten lääkärille mikä on todellinen syy ja miksi jouduit valehtemaan syyn ajanvaraukseen. Pakkohan sinun ei ole ajanvaraukseen kertoa mitään käyntisi syystä, mutta näillä verukkeilla ainakin pääset lääkäriin.

t. tk-lääkäri.

riipuen miten hyvin tälläisiin asioihin paneutunut lääkäri siellä sattuu kohdalle. Olen aikeissa varata ajan yksityiselle puolelle psykiatrille, ei tarvitse aikaa varaillessa selvitellä syitä, miksi apua tarvitsee. Maksaa tietty enemmän,mutta jos saan tähän hirveän oloni pois, ei sitä rahassa voi mitata.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat