Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

täällä laskettu aika 25.6.2009...

Kommentit (16)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

meillä on kanssa yksi keskenmeno ollut.. :/ ja yleensä kun on kivut alkanut niin se on ollut sitten menoa, joten olen erittäin innoissani ettei vuotoa ole esiintynyt ollenkaan :)) Mulla kans eilen illalla oli hassua lievää pakotusta nivusissa joka on ihan uusi tunne. Tässä yritän hakea tietoa kohdunkaulasta ja millainen se kuuluisi olla alkuraskaudessa..

Mulla laskettu (alustava tietenkin) aika 22.6. Nyt on ollu alaselkäkipuja.. Hiukan pelottaa, mutta uskon että normaalia.. Tä on mun eka raskaus ja jännittää ihan mielettömästi... :)

Nyt vähän helpottanut ne puuskittaiset kivut... Mun mies ei kestä enää tätä mun hermostuneisuutta.. Juu pitäis olla erikseen neuroottisil odottaville..=) On hyvä ku saa lukea, ettei oo ainut ongelmien kaa.. Toisaalta ku lukee eri juttuja, ni alkaa hermoilemaan sitten niistä.. Keskenmenoista ym... Toivotaan ettei mitään tule...

Aika sais kyl mennä noppeemin...

itselläni on ollut eilen ja tänään kipua alaselässä.. eilen oli taas jomotusta alavatsassa munasarjojen kohdilla molemmilla puolilla mutta ei minkäänlaista vuotoa. Selkä särky taas menee välillä poies ja tulee sitten takaisin..

Taidan olla vaan turhaan huolissani :)

idaho: mulla on ollut kans paljon alaselkäkipuja. Itse olen ajatellut niin, että kaikki on hyvin jos mitään vuotoa ei rupea tulemaan. Tänne pitäisi selvästi perustaa joku "hermostuneiden" äitien tukiryhmä. Itse toista odotan mutta silti sitä suhtautuu neuroottisesti oman vartalon muutoksiin. Mulla itsellä on ollut suht oireeton alkuraskaus, mahaa on nippailut ja on ollut sellanen tunne että jotain tapahtuu. Kokoajan olen valittanut miehelle, että tulis edes jotain pahoinvointii, että odotus tuntuis todentuntuisemmalta. Nyt sitten on pari päivää oksettanut kokoajan ja nyt toivon, että olo olosi normaali. Joten tuntuu, että oli oireet mitä tahansa, olen jotenkin neuroottinen =)

Nauti odotuksesta, se menee yllättävän nopeasti.

itsellä kans pieni pelko koko ajan kipujen kanssa.. Siskolla kokemuksia 5 vuoden ajan keskenmenoista ja hoidoista ja siksi pelko on erittäin suuri omallakin kohdalla.. Ihan yliherkäksi tässä muuttuu jokaiselle pienelle pistolle ja kolotukselle kropassa, mutta lapsi on niin toivottu että ymmärrän hyvin..

Samalla olen onnesta sekaisin ja toivon kaikille muillekin täällä erittäin paljon onnea<3

miranna ja hanna: pahoittelut keskenmenoista :(

täällä olis laskurien mukaan laskettu aika 19.6, sehän tietty voi muuttua vielä... ja muuttuukin..

mulla on alavatsassa satunnaisesti nipistelyä, joskus enempi jos esim nousee äkkiä sängystä tms.. kuulostelen puolihuolestuneena, mutta jotenkin tuntuu että kaikki on ihan kunnossa.. äidin kaksi ulkopuolista raskautta aikanaan ovat kyllä sen verran takaraivossa että ekaa ultraa odotellaan jännityksellä...

Ite oon ensikertalainen. Mutta moni tuttu synnyttänyt.. Kertonut että vuotoa voi aina silloin tällöin esiintyä... Toivottavasti kaikki menee hyvin Miranna... :)

Kuullostaa ihan samalta, kun mitä mulla on ollut. Itse olen kanssa ihan neuroottinen tän raskauden suhteen. Me saatiin heinäkuussa keskenmeno, ja se vähän säikäytti. Mutta siinä raskaudessa mulla ei ollut mitään tuntemuksia alavatsassa eikä munasarjoissa, joten olen nyt ihan hyvällä mielellä. Mulla on lisäksi ollut nivuset välillä kipeät. Hassua että ootan toista ja oon rv6 ja kyllä iltasin jo alavatsa on turvonnut. Että kai se on uskottava, että siellä jotain tapahtuu...

Mulla on ollut alaselkä tosi paljon kipeä. Muistelin, että oli tälläistä myös ekassa raskaudessa. Oon ajatellut et se on ihan normaalia, kun se aina tulee ja loppuu. Itse olen kokenut liitoskivut ja juuri alkuraskauden nippailut pitkälti selän puolella. Oon nyt myös ajatellut, että pitää yrittää vahvistaa selkää vähän eriliikkellä ja kiinnittää huomiota omiin asentoihin kun maha tästä lähtee enemmän kasvamaan. Mutta eiköhän kaikki ole tosi hyvin =)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat