Vierailija

on paljon lapsia koolla. On väärin, että jotkut äidit luistavat vastuustaan kieltää omia lapsiaan ja sitten muut lapset ihmettelevät, kun joku yksittäinen saa sooloilla ihan omiaan. Luulisi, että se äiti haluaisi oman lapsensa parasta = eli toisin sanoen oppii tietyt käyttäytymissäännöt, mutta kun ei, niin ei.

Lapsia ei voi tässä asiassa syyttää. Täysin aikuisen vika, jos lapsi käyttäytyy huonosti eikä häntä ohjata oikeanlaiseen käytökseen.

Inhottaa tiettyjen äitien selänkääntäminen just näissä perhekerhoissa ym. paikoissa jonne porukalla kokoonnutaan.

Kommentit (5)

Meillä pienellä paikkakunnalla Pohjois-Pohjanmaalla ei ole tuollaista! Olin aivan järkyttynyt kun luin esimerkkejä linkin takaa. Olisin kauhuissani, jos törmäisin tuollaiseen. Täällä en ole törmännyt ja jo 6 vuotta olen leikkipuistoissa ja kerhoissa pyörinyt. Kyllä täällä äidit ja lapset enimmäkseen käyttäytyy ihan ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

koska ovat ääliöitä kuten tossa linkin esimerkeissä. Hyviä esimerkkejä. Eivät itse edes näytä tajuavan kuinka tolloja ovat, toi äiskä tuolla hiekkarannalla esimerkiksi. ; /

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat