Vierailija

En mä tie miten mä kestän sen!Sen löydettin perjantaina hän on vast 2,5 vuotias me olemme ollet sairaalassa sit myös mehiläisellä koska hermot ei kestänyt odotta maanantai asti ,eli ultraäänessä löydettin joku kasvain2cm kokoinen runsaasti verisuonitettu ehkä se on lymfangiooma tai hemangiolymfangiooma hyvää tai paha laatuinen huomenna on magnetti kuvaus,pelkän pahinta jos se on syöpä,en tie miten mä kestän sen!!!!! Mull on toinenkin laps ,ja imetys loppui kovan stressin takia tunttu että sekoan ,mä aloitin jopa tupakoida ......mun hermot ei kestää,ai nii hänellä vielä tulossa leikaus,olimme ollet tänään lasten osastolla,ja meille tehdään kuvaus vast torstaina nukutuksessa:(((((((((((((((

Sivut

Kommentit (34)

Vielä ihan ehdoton vinkki: Kun olette tutkimuksissa, lääkärin luona yms. niin kysy kaikki mitä et ymmärrä. Viittaan tuohon kun kyselet tietääkö joku mitä x tarkoittaa. Kun en tiedä/et ole kysynyt niin voit olla huolissasi sellaisesta mistä ei tarvitse. KYSY; KESKUSTELE, sitä varten se hoitohenkilökunta siellä myös on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eli lapsi pyytänyt mua hieromaan hänet,sit kun mä aloitin hieromaan hänen peppua ,olin huomanut ihon sisällä joku patti....mut kirjoita mun sähköpostiin mä kerron sitten enemmän( milanna@suomi24.fi ) ja jos sä epäilet että sun lapsella on jotain soita vaikka heti päivystykseen!!!

..niin yritä rauhoittua, niin vaikealta kuin se tuntuukin.

Kauheinta mitä voi sattua on varmaan oman lapsen sairaus, vieläpä vakava sellainen. Sen verran kuitenkin sinun tilanteessa voi saada lohtua, ja nukkua yön yli, että yleensä tuollaiset yhdessä paikassa olevat kasvaimet, hyvän- tai pahanlaatuiset saadaan hyvin hoidettua. Ja niin kuin yleensä, lapsilla on hyvät mahdollisuudet parantua ja saada aivan normaali, hyvä elämä.

Lisäksi, jos kyseessä on tosiaan hemangiooma tai lymfangiooma, molemmat ovat hyvänlaatuisia kasvaimia. Asia tietysti selviää paremmin sitten kuvauksissa.

Varmaan tärkeää olisi, että pystyisit nyt lapseen suhtautumaan kuten aiemmin, ja viettää tavallista arkea, hänelle (ja sinullekin) se olisi tärkeää, ja saisi olon tuntumaan turvallisemmalta.

Toivottavasti tästä on jotain lohtua sinulle.

mä tiedän että tietokoneseen ei saa uskoa,joo ja mä olen venäläinen,tai siis venäjän kieli on äidin kieli,mut olen puoliks suomalaine ,puoliks saksalainen....ja koska äidin kieli on venäjä saan aina sairaloissa huonoa palvelua ja se pelotta vielä enemmän,olen nyt oikeasti ihan sekaisin,mut jos te ajatelette että se on provo ei tarvi vastata,se on mun unelma tällä hetkellä että se olisi provo...........

voi olla suuriakin ja pahan näköisiä, olen nähnyt tytön jolla oli sellainen joka ulottui kaulalta korvan taa. Se kasvoi nopeasti muutamassa viikossa ja piti leikata. Tytön vanhemmille kuitenkin kerrottiin että kasvain oli täysin vaaraton, kuulema useimmiten ovat hyvälaatuisia. Voimia ja jaksamista teille!!!

Meidän saman ikäisellä pojalla nimittäin on aika usein päänsärkyä ja löysin päätä hierodrrani häneltä päästä kaksi outoa ihon alaista pattia. Heti tuli mieleen että ovat kasvaimia! Missä sinun lapseltasi löydetty kasvain sijaitsee? Ja onko oireillut jotenkin? Lohdutukseksi, että tunnen useamman syövästäkin selvinneen ihmisen, mukaan lukien oman mummoni. Meillä on erittäin osaava ja hyvä terveydenhuolto, toisin kuin monissa muissa maissa.

Vierailija:

Lainaus:

Toivon teidän pojalle kaikkea hyvää, toivottavasti ei ole kuitenkaan pahimmasta kyse. Meillä saman ikäinen lapsi, menettämisen pelko on varmasti kauheaa.

tuntuu etten usko tähän ketjuun, mutta ehkä se ei ole minun asiani.

Toivon kaikkea hyvää ap:lle.

Ikävä, jos joku pilailee vakavalla aiheella.

Toivotaan että kaikki menee hyvin mutta aina se on kauheaa!

Omalla pojallani reikä sydämessä ja vain seurattu! 15v seuraava kontrolli jo nyt pelottaa jos joutuvat leikkaamaan, vielä kolme vuotta aikaa!

En osaa tosiaan muuta sanoa kuin paljon voimia, hirveää aikaa.

Itseltäni esikoinen kuollut yllättäin!

Älä sorru alkoholiin. Se ei tuo kui pahaa mieltä. Pyydän sinua rukoilemaan ja pyytämään Jumalalta voimia kestämään tämän koettelemuksen ylitse! Jaa pelkosi ja ajatuksesi myös läheistesi kanssa ja soita auttaviin puhelimiin kun et saa unta ja sulla on paha olla....osa niistä varmasti päivystää ympäri vuorokauden. Sieltä saat tukea!

Ja sieltä voit myös saada luoksesi sos auton työntekijöitä ympäri vuorokauden. Meidän perheen luokse he tulivat ja juttelivat veljieni kanssa hyvin tuloksin isäni kuollessa yllättäen. Sinne voi soittaa kaikissa tilanteissa kun haluaa keskustella jonkun kanssa. Minulla ei enää ole sen numeroa, mutta katso googlesta. Laitan sinulle huomenna sähköpostia ja pojalleni varaan huomen aamuna ajan lääkärille, että pateista saa tiedon. En soita päivystykseen nyt, koska en pääse viemään poikaa nyt mihinkään kaikkien lasten kanssa ja tuskin ne patit mihinkään muuttuvat muutaman tunnin takia. Rukous on myös toimiva vaihtoehto, ainakin minun kokemuksieni nojalla.

tämä tuska ja aika tunttu niin pitkältä odotta torstain asti,olin kirjoitanut myös tämä kaksplussalle että en usko enää mihinkään,,,,ajatelkaa olin imetänyt lasta 1v 6kk olin syönyt raskauden se kä imetyksen aikana luomu ruokaa,ei kaikki luomua mut melkein,,,,,mut siltti mun lapsella todettin kasvain.....olen ihan panikissa

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat