Vierailija

Minusta vaikuttaa iloiselle ja pirtsakalle tytsylle. Höpöttää koko ajan joo, ja sählää ja on vähän hölmö välilä. Mutta minä pystyn kyllä samaistumaan siihen ihan täysin...

Kommentit (21)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mitä enemmän ja ' ' hienommin' ' saadaan jollekin kuittailtua niin sen siistimpi tyyppi. Mutta auta armias, jos Satu sanoo jollekin takaisin niin heti huudellaan miten ilkeetä ja ihan tarpeetonta se oli... Jotenkin huvittavaa, miten yksinkertaisia ihmiset on (joo, olen itsekin =)).

Ja mun mielestä, vaikka joku ärsyttäisikin, niin se ei anna oikeutta tuollaiseen käytökseen mitä muut talolaiset harrastaa Satua kohtaa. Erittäin lapsellista ja törkeää alkaa vittuilemaan päin naamaa ja selän takana porukalla. Jonkun niistä pitäisi istuttaa Satu alas ja kertoa sille suoraan mikä ärsyttää, ilman tollaista yläastekiusausmeininkiä.

Timoa inhotaan. Siellähän on tyypit menossa sankoin joukoin Prisman vai minkä lie Cittarin urheiluosastolle (Timon työpaikka) ja heittävät Timoa koripallolla päähän :-D

Törkeä mieshän se on. Mutta kuulemma oli tosi hyvä siinä tehtävääsä, missä esitti Satua.

tai ainakin siellä subin keskustelussa. Jonne muuten meinasin rekisteröityä, kunnes olisi pitänyt antaa puhelinnumero...

Jätin rekisteröitymättä ja tulin tänne avautumaan :)

ap

en tiedä minkä ikäisiä henkilöitä siellä keskimäärin on eniten, mutta joistain avatarista näkee että henkilön pitäisi olla jo aikuinen (kolmi-nelikymppinen) mutta silti dissataan esim. Satua ja Eikkaa kuin pahimmat koulukiusaajat.

Tuolla palstalla on muutenkin ' ' sääli on sairautta' ' , ' ' Satu ansaitsee kaiken paskan, mitäs on noin ärsyttävä' ' (persoonallisuuttahan voi muuttaa...) -meininki. Samat ihmiset postaa päivässä kymmenen aloitusta joko aiheesta ' ' Iik! Mä en siis kestä kun se Satu puhuu tolla tyylillä!' ' tai ' ' Hahhhahhhahhaa! kuulitteko miten Timo vittuili äsken Satulle! Vähänkö siistii!' ' .

Mutta valitettavasti täällä ihannoidaan näitä tylsiä seinätapetteja kuten jarkkoa ja saulia.

On se sitten kvia katsoa BB:tä, josta kaikki mielenkiintoisimmat äänestetty ensin pois.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat