Seuraa 

...kun oli saanut omansa firman puolesta ilmaiseksi ja minun lippuni vitosella. En sitten lähtenyt, joskus ajoilta juuri ennen esikoisen syntymää muistin, että olin " nolannut hänet totaalisesti" hänen työkavereiden mielissä (niin, juttelinhan niitänäitä muiden rouvien kanssa) ja mykkäkoulua kesti monta päivää. Taisi niihin aikoihin alkaa myös hänen kovaääniset epäilykset, ettei hän olisi esikoisemme isä.

Mutta takaisin asiaan, jäin nyt pohtimaan tuota, että olisiko nuo teatteriliput voineet olla suuntaus parempaan?

Niinno, minähän sain tänään vihat päälleni, kun mies joutui hoitamaan kuopusta reilun tunnin, ja mykkäkoulua kesti loppuillan. olen syypää hänen paino-ongelmiinsa ja saan vihat niskoilleni, kun hänen suosikkihousunsa eivät ole puhtaat. Muutenkin alkaa olla jo aika hupaisaa, etten osaa edes esim. vakuutuskorvaushakemuslappuja täyttää miehen mielestä täydellisillä lauseilla. Viikko sitten hän kertoi vielä niin nätisti, ettei välitä minusta millään tavalla.

jännä miten sitä on mennyt kauas siitä nuoruusvuosien haave-elämästä: onnellinen parisuhde, yhteisiä keskusteluja yömyöhään, yhdessä kasvatettavat lapset... mitähän sitä on tehnyt väärin?

pyyhkiikö kellään muulla yhtä lujaa?

Kommentit (8)

Hienoa etta sinulla riittaa viela ripaus huumoria ankealle kuulostavassa arjessa. Nayttaa silta, etta miehella on pahanlaatuinen identiteettikriisi paalla ja han sita purkaa sinuun omituisilla tavoilla.

Sinun ei tarvitse tuota tietenkaan loputtomiin kestaa, joten olisiko paikallaan ottaa aika perheneuvojalle ja saada vahan vihia, mista kiikastaa. Mies tuskin sinulle sydantaan aukaisee, vaikkakin saattaa myos pyristella vastaan ehdottaessasi perheneuvojakayntia. Asenne, jossa miehesi nyt velloo on todella tuhoisa ja silla on kauaskantoiset seuraamukset, mita mies ei tietenkaan nyt ymmarra itseriittoisuuttaan ajatella. Jonkun vain taytyy ravistella hanet hereille ja takaisin todellisuuteen. Se on helpompaa perheneuvojan kaltaiselle " auktoriteetille" kuin kovin laheiselle ihmiselle kuten sina.

Toivottavasti asiat alkavat hissukseen aukeamaan. Tsemppia!

... ja tuo perheneuvoja tms. ulkopuolinen apu voisi olla kyllä nyt tarpeen. Täytyykin alkaa ottaa selvää.

Jes, luulen, että olen vihdoinkin päässyt sieltä maanraosta vähän haukkaamaan happea, ja kuten tiedetään, hapen avulla aivotkin toimivat paremmin :) Maanraossa olin useita vuosia.. eli käytännössä olin kolme ja puoli vuotta ilman ainoatakaan vapaahetkeä lapsista. En päässyt yhtään mihinkään ilman lasta/lapsia, koska mies ei sanojensa mukaan jaksanut/viitsinyt/osannut heitä hoitaa. Lupasi hyvänä hetkenä monestikin, mutta kun luvattu hetki tulin ja olin valmistautunut (heh, aina lähikaupassa käyntiin yksikseni), ei miestä näkynyt missään eikä vastannut soittoihini. Oli muka unohtanut. Monesti olen miettinyt, että kuuluuko tuo niihin miltei pahimpiin juttuihin, mitä voi toiselle tehdä: täysin voimaton puoliso (ja vielä omien lasten äiti) alistetaan omaan järjettömään vallankäyttöön (annetaan suunnitelmaa elämänsä yhtä suurimmista tapahtumista, viiden minuutin vapautta, jota ei kuitenkaan tule), poljetaan mahdollisimman lyttyyn, että itse näyttäisi rinnalla mahdollisimman isolta. Ei tuo ole ainakaan sitä paljon puhuttua rakkautta.

Jännä kuinka toiset pelkää miehensä pettämistä & uuden heilan löytämistä, minä taas miehen viimeisimmän baarireissun aikoihin oikein toivoin hänen nyt kohtaavaan sen uuden lytistettävän :) Minä en tätä avioliittotaistelua luovuta, mutta ei voi mitään, jos hän lähtee jonkun Barbaran matkaan :)

Mietin, että pitäisikö perustaa nettisivut, jotka keskittyisi sorrettujen naisten asioihin ja toipumiseen. Kokoaisi yhteen lyttäämismuodot ja selviytymiskeinot ja -tarinat. Voisi olla aika tehokasta terapiaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä puolivuotias vauva.Mies hoitanut...hoitanut...Tai siis pidellyt sylissään noin 10min maksimissaan päivittäin.

Mies tekee toooosi pitkää päivää ja kaatuu saappaat jalassa sohvalle töitten jälkeen.

Eikä tässä kaikessa mitään. Lapseni voin hoitaa yksinkin ja blaablaa mutta yhtä en voi hyväksyä.Nimittäin työ täällä kotona ei ole mitään.Siivoamisella,pyykkäämisellä,ruoanlaitolla,lapsenhoidolla ei ole mitään arvoa miehen mielessä.Hänen mielestään lähinnä makaan päivät sohvalla ja katson telkkaria..ARGGGHHHH

...joten tunnistan sen, mutta miehen tilanteessa on kyse jostain muusta. Ehkäpä voisi olla puolittainen narsisti ja loppuosa jotain muuta kummajaisuutta, mutta en vielä tiedä, onko tuolle yhdistelmälle olemassa nimeä.

miksi roikun suhteessa onkin vaikeampi kysymys; no, en ole luovuttajatyyppiä (toivon, että se olisi mies, joka sen toisen naisen hommaisi, niin pääsisi nätisti eroon), lapsille toivoisi ehjän perheen, isi on kuitenkin lapsille tärkeä ja haluan (kiltti tyttö kun olen) pitää lupaukseni (niin myötä- kuin vastamäessäkin). On vaan niin tuhottoman hikistä hommaa polkea jatkuvassa vastatuulessa vastamäkeen.

sulle ja voimia tohon tilanteeseen. Tässä sitä on helppoa sanoa että en kyllä katsois tollasta mutta mulla on sellanen tilanne että seurustelen asumuserossa olevan aviomieheni kanssa :) Tuolla oli pokkaa jälleen pettää mua. Oli sitten 4. nainen tässä avioliitossa ja se viimeinen tikki. Asumusero tuli niin että paukahti. Tosin yhteisestä päätöksestä.

sitten tuo huomasi että ei se nuori liha ollutkaan niin hyvää kun vanha ja " murea" ja palasi vaimon " hellään huomaan" Kauniisti anteeksi pyydellen ja kaikkea mahdollista lupaillen.

Saa katsoa kauanko tälläkertaa kestää tuo uskollisuuslupaus. Tai jos se olenkin minä ensikerralla ?

Lapset on kuitenkin vielä niin nuoria ettän olis heidänkin kannalta hyvä jos saataisiin asiat sujumaan.

Kaikesta huolimatta rakastetaan toisiamme, joten olis kai tyhmää olla kokeilematta?

No tsemppiä sulle.

Älä anna kenenkään polkea itseäs maan rakoon. Tosiasia on että miehes tarvii sua paljon enemmän kuin sinä häntä. Rahallisesti tulisit luultavasti paremmin toimeen ilman miestä.

Me ollaan hyviä kauniita ja pyöritetään perhettä.

- täyttäköön itse vakuutuslappunsa :D

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat