Vierailija

Istuin bussissa ja oli aikaa seurata tätä pariskuntaa. (Ruuhkan vuoksi bussi ei päässyt pysäkille mutta sinne oli hyvät näkymät).

Ajattelin ensin äidin olevan yksin. Seuraavaksi kuvittelin, että oli saanut jonkun hörhön seuraansa. (Äidillä oli jo iso vatsa). Sitten tajusin heidän olevan samaa seuraa. Äiti ei olisi halunnut puhua " miehelleen" ja siirtyi koko ajan takavasemmalle. Tämä äidin seurassa oleva kolli notkui risaisissa farkuissaan puolikumarassa äidin kimpussa.

Loppupelissä ymmärsin tämän " herran" olevan kännissä kuin käki. Kun bussi viimein pääsi pysäkille pudotti tämä käki jotain maahan. Ei meinannut siitä päästä ylös. " Äiti" siis oikeasti nuori tyttö nousi bussiin ja perässä raahautui myös kolli.

Jäi mietityttämään mitä siitä perheestä tulee. Mikä on lapsen kohtalo? Parempi kun äiti jättäisi jo nyt " miehensä" .

Tämä tapahtui tänään n. klo 14. Ruuhkan aiheutti tietyö ja se, että puhun välillä " miehestä" , kollista ja käestä tarkoittaa sitä, että en tiedä millä muullakaan tavoin näitä niljakkeita voisi kutsua.

Kommentit (15)

Siis ei maanantaina tohon aikaan olla tollasessa kännissä (ja joo, vaikka oltais jostain poikkeussyystä niin ei sillon kun tullaan raskaana olevan tyttöystävän kanssa naistenklinikalta, sillon pysytään sitten kotona).

Järkyttävää. Ja juu, olen itse hyvin nuori ensisynnyttäjä ja juu, me juodaan jopa lasten nähden olutta ja viiniä mutta ap:n kuvaama oli todella hävytöntä. Eipä ole tarvinut mieheltä nähdä tollasta käytöstä koko 10 vuoden aikana.

ironisena lisänä siihen että tämä " hyvä isä" haluaa olla mukana raskaudenseurannassa.

Olen siis todellakin sitä mieltä että jos nyt on jokin poikkeussyy ollut (omat synttärijuhlat tai what ever) niin sillon ehdottomasti olisin jättänyt miehen kotiin, koska en missään nimessä halua että esim klinikalla kuvitellaan mieheni olevan juoppo ja aina kännissä.

Mulle tulee mieleen tuosta tapauksesta, että äijä on siis aina päissään ja sitten sellanen että " voi mut shiihssrakas tää on meijän oma bebibi niin shiis mä vaadin että mä shaan tulla mukaan" eikä tyttöystävä uskalla sanoa vastaan kun pelkää että mies suuttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja tullut yllättävä äkkilähtö. Kumma päivä olla humalassa, mutta mistäpä sitä tietää vaikka olisi ollut omat synttärit eilen ja bileet vaikka venyneet pitkälle aamuun..

Eli siis jos on vaan joku poikkeava kännitapaus niin sillon kyllä ehdottomasti mies kotiin. Ja kun nainen ei selvästi halunnut miehen seuraa joten musta on vaikeaa ymmärtää että olisi vongannut tätä mukaan. Mutta jos toi on ihan tavallista niin ymmärrän että joskus se mies haluaa olla mukana raskautta seuraamassa. hahhah, sääliks käy tuleva äiti.

jos maanantaina (?) klo 14 hoipertelee tolkuttomassa kännissä Naikkarilta ultrasta / synnytystapa-arviosta tms. mistä lie olivatkaan tulossa.

ei ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat