Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kävin tänään papakokeessa ja gyne löys värjäämällä kaks visvasyylää :(

Oon 19

Kommentit (13)

kun sulla on kondylooma kerran sulla on aina se.

Se voi aktivoitua uudelleen, koska kondylooman aiheuttaa virus sinun elimistössäsi, eikä katoa sieltä mihinkään.

Mulla kondylooma todettiin 15-vuotta sitten ja nyt se on aktivoitunut uudelleen. Onneksi käyn säännöllisesti papassa, ja sain tietää tämän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minun kondyloomasta on nyt 12v aikaa. Toki se voi aktivoitua milloin hyvänsä, mutta silloin kun se ei ole aktiivinen niin ihan normaalia elämää voi elää. Eli ei se pilaa elämää, jos sen hoitaa.

Vierailija:

Lainaus:

kun sulla on kondylooma kerran sulla on aina se.

Se voi aktivoitua uudelleen, koska kondylooman aiheuttaa virus sinun elimistössäsi, eikä katoa sieltä mihinkään.

Mulla kondylooma todettiin 15-vuotta sitten ja nyt se on aktivoitunut uudelleen. Onneksi käyn säännöllisesti papassa, ja sain tietää tämän.

Minullakin oli joskus teininä sama vaiva. Samoin silloisella poikaystävällä, jolta ilmeisesti olin sen saanutkin.

Nyt vaan hoidat homman kuntoon. Se lääkitys auttoi todella pian ja sitten voikin elää taas ihan normaalisti. Kyllä suhde tuon kestää, jos on kestääkseen.

Vierailija:

Lainaus:

kun tiedän keltä sen sain (oltiin 6kk yhdessä ja soitin sille tänään et menee lääkäriin), mut se kenen kanssa nyt oon, ei oo ikinä ollu kenenkään muun kanssa kun mun ja nyt oon sit tartuttanut sen.

Pitäkää vaan naiivina, mut musta tuntuu et tää mun nykynen vois olla se mun puuttuva puolisko ja tuntuu ihan sairaan pahalta, et mä vaurioitin sitä näin :(

kun tiedän keltä sen sain (oltiin 6kk yhdessä ja soitin sille tänään et menee lääkäriin), mut se kenen kanssa nyt oon, ei oo ikinä ollu kenenkään muun kanssa kun mun ja nyt oon sit tartuttanut sen.

Pitäkää vaan naiivina, mut musta tuntuu et tää mun nykynen vois olla se mun puuttuva puolisko ja tuntuu ihan sairaan pahalta, et mä vaurioitin sitä näin :(

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat