Vierailija

siitä että jättivät lapsensa hotellihuoneeseen, kuten muutkin seurueen aikuiset ja suorastaan lietsonne itsenne vihaan sen takia.

Niin aivan samaa ajattelemattomuutta löytyy Suomestakin, harvat vanhemmat ovat 24h/vrk lastensa lähettyvillä, jopa pienet vauvat nukkuvat monta tuntia yleisesti ulkona okt ja rt-alueilla (eikös joku vauva ollut kadoksissa), entä pienet koululaiset, suurin osa taitaa olla oman onnensa nojassa, ilman aikuisen valvovaa silmää.

Ottakaa se hirsi pois ensin omasta silmästänne. Sen mukaan teidätkin tuomitaan, millä tekin olette tuominneet. Sen mukaan teillekin mitataan, millä te mitataan.

Voitte olla varmoja, että jos solvaatte Madeleinen vanhempia murhaajiksi ilman todisteita, voitte olla varmoja, että te ette myöskään tule saamaan mitään armoa osaksenne. Sillä jokainen meistä joutuu tilille teoistaan, siksi kannattaisi olla varovainen sanoissaan.

Kommentit (9)

Mä nukutan kyllä muksuja vauvana ulkona, MUTTA PARTSILLA (jonne ei voi kiivetä) ja ITKUHÄLÄRI ja tsekkaan varmaan parin minuutin välein ja ylipäätänsäkin aina meillä on parvekkeelle nähnyt sisältä hyvin! TÄMÄ AINOASTAAN HIMASSA! En koskaan jätä nukkumaan tutuille tai tuntemattomille.

Matkustetaan paljon, olin just 3 lapsen kanssa matkoilla ilman miestä ja kyllä mä noista huolehdin KOKO AJAN!!!! Ei tullut mielenkään jättää heitä yksinään nukkumaan ilman valvontaa ja lähtee itse viettämään iltaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Pahinta olisi sen peitteleminen ja valehtelu. Mutta haluan uskoa edelleen heidän syyttömyyteen ja en lähde ketään syyttelemään ilman kunnon todisteita. ap halusi kaiketi puolustaa näitä vanhempia vai? Toki tuomiolle toivottavasti joutuvat he jotka ovat teon takana, oli se sitten sieppaus tai murha. Aika sen näyttää...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat