Seuraa 

Onko kenelläkään kokemusta vastaavasta; Mulla on vuotanut pari päivää hiukan veristä vaaleanpunaista vuotoa. Pitäisi olla menkat alkaneet jo muutama päivä sitten. Koskaan ei ennen ole ollut vastaavaa.

On mahdollista, että olisin raskaana. Nyt pelkään, että onko tämä keskenmeno vai mikä?! Eihän tämä voi olla menkatkaan, kun näin vaaleaa ja mitätöntä vuoto, vai voiko?! En pysty edes nukkumaan, kun olen niin kauhuissani tästä tilanteesta.

Jos jollain kokemusta vastaavasta, kertokaa mikä tässä voi olla kyseessä?! Ja jos jollain ollut raskauden alussa vastaavaa, onko kaikki ollut sitli hyvin???

Kommentit (3)

Minulla on ollut jopa kolmet kunnon kuukautiset raskaana ollessa alussa ja silti vauva kehittyi ja kasvoi ja on nyt jo 10v. Tässä nykyisessäkin raskaudessa tuli yhdet kuukautiset. Eli mitään yleispäteviä ohjeita ei ole-lääkäri olisi varmaan tulkinnut nuo vuodot keskenmenovuodoiksi, mutta eipä ollutkaan.

Mene hankkimaan raskaustesti ja siitäse lähtee=)

Mulla oli tk lääkärin mielestä uhkaava keskenmeno rv12. Aloin vuotamaan yhtäkkiä kuin seula,siis ihan hulahtamalla tuli verta wc pönttöön ja olin tietty itsekin varma,että km tulee. Mutta kun äitiyspolilla mut ultrattiin niin vauveli siellä köllötteli kaikessa rauhassa:) Ei ollut sen oloinenkaan,että pois tulisi:D

Vuotoja oli mulla enemmän tai vähemmän rv 12-16. Nyt huomenna jo rv29 ja kaikki on oikein hyvin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Käyhän apteekissa ostamassa testi ja katso oletko raskaana ettei tule murehdittua " turhasta" . Itsellä ronskiakin ruskean veristä vuotoa rv5-11 mutta vauva jakselee hyvin ja näkee pian päivänvalon =). Alkuraskauden verinen vuoto on yllättävän yleistä! Itselleni sanottiin polilla että jos vuoto on kirkasta veristä ja runsasta, silloin kyseessä on tod. näk. keskenmeno, mutta ruskea vuoto/tuhruvuoto on kuulemma aika normaalia. Toivottavasti kaikki on hyvin =)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat