Vierailija

Meillä vaimon kanssa 9 vuoden suhde takana. Lapsen tulo 1,5 vuotta sitten mullisti kaiken negatiivisesti. Tuntui ainakin siltä näihin päiviin saakka. Meillä on ollut aina todella tyydyttävä seksielämä. Ja nyt vasta hyvältä näyttääkin! Hormonikierukka on laitettu ja muijalla kova kiima koko ajan eikä menkkoja! Kaikenlisäksi olemme parina päivänä puineet seksiasioita keskustelemalla enemmän kuin 9 vuoden aikana yhteensä. Masturboinnista puhuimme todella vapaasti puolin ja toisin. Minulle oli todella positiivinen yllätys, kun vaimo kertoi masturboineensa usein raskausaikana, suihkulla yms. Sanoinkin hänelle, että olisimpa päässyt tirkistelemään :) Ehdottipa vaimo, että jos joskus masturboisimme yhdessä.

Olen alkanut antaa huomiota myös vaimon peppureiälle(sormella), ei kuulemma tunnu huonolta, ehkä vähän oudolta. Eilen ennen töihinlähtöä sitten teimme sen, peppuseksiä siis varovasti liukasteen kera, penis vähävähältä sisälle ja hemmetti kun tuntui hyvältä, meinasin laueta jo siinä vaiheessa, kun vasta terska oli menossa sisään. Ja parastahan tässä on vaimon suhtautuminen asiaan: " Pitäähän sun saada kokeilla jos kerran haluat" Ja vielä hymy kasvoilla. Ja ei kuulemma tuntunut hassummalta, välillä jopa hyvältä, muuten melko neutraalilta. Itselleni tuntui TODELLA hyvältä. Varmaan sitä on ohjelmassa jatkossakin. Onpa rakastettava tyyppi tuo vaimoke. Ja hyvän näköinen! Saanut kaikki raskauskilot pois! Ehkä se vaikuttaa itsetuntoonkin, kun teinivuosien housut mahtuvat päälle.

Että sellaista. Oli pakko päästä vuodattamaan, kun täällä on yleensä niin perusnegatiivista keskustelua. Muistakaa, että tyydyttävän seksin A ja O on KESKUSTELU.

M30

Kommentit (7)

paranee, jos molemmat osaavat puhua ja ovat avoimia. On sitä elämänkokemusta, eikä tarvitse enää punastella toisen edessä vaan voi revitellä täysillä.

Meillä 18 yhteistä vuotta takana ja seksi on kertakaikkisen upeaa! Ja kaikkea on kokeltu kimpasta alkaen;)

Yrittänyt olen, mutta mies vaan jotenkin nolostuu eikä saa sanaa suustaan vaikka kysymys olisikin niin yksinkertainen kuin, että haluatko panna mua vai otanko suihin? Turhauttavaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Toi kyllä vaikuttaa mammuttimaisesti libidoon.

Itsellä kilot edelleen on ja tunnen itteni NIIN rumaksi ja läskiksi etten halua edes riisuutua mieheni katseen alla. Veuhtaa siinä nyt kun ajattelee muhkuroitaan koko ajan..

Joojoo lenkille mennään mennään..

SELVINPÄIN!!!!

ei yleensä muista mistä ollaan juteltu(jos se on juonu) ja harvemmin ollaan seksistä puhuttu selvinpäin.. sillon ku mies juo ja on sillä päällä nii se kokeilee kaikkee ja haluu kokeilla ja yrittää " tyytdyttää" mut.. MUTTA miehelle se ainoa oikea orgasmi on g-pisteestä saatu...

viimeksikin ku puhuttiin yritin ite selittää miksi ei huvita sekstailla ei uskonut.. ja todellakin viittasin etten oikeen pidä itseäni juri nyt minään.. vähätteli asiaa!!

ja se alko olee todella rasitttavaaki. Vuoden kestin kierukkaa. Puolen vuoden jälkeen tuli niin hirveät kivut, että ambulanssia soittelin. Nyt on kierukka poissa onneks. Kierukasta tuli mulle kystia jotka oli erittäin kivuliaita. muuten tykkäsin myös kierukasta ihan hirveesti!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat