Seuraa 

Mittani on tullut täyteen.

En enää jaksa.

Riitelyä ja sopimista (minä olen aina se joka ehdotan sopua).

Itseni tsemppaamista, että kyllä se elämä tästä helpottuu.

Arjen pyörittämistä yksin.

Miehen juhlintaa kaveri-porukan kanssa.

Rahan tuhlaamista (mies tuhlaa ja välillä tuhlaan itsekin kun tuntuu että pakkohan tässä on saada itsekin yksi takki päälle talveksi kun miehellä on niitä kymmenen kaapissa ja lisää vain haluaa...)

En tiedä mistä lähtisi liikkeelle...?

Missä välissä kun opinnotkin on hoidettava...?

Pitäisikö pyytää sairaslomaa uupumuksen ja eron-järjestelyn takia...?

Kuinka opintojen sitten käy...?

Entäs laina-asiat?

Nyt olen jo todella uupunut, niin kuinka jaksan aloittaa ero-rumban ja kuunnella miehen syytöksiä ja huutoa...

Mies ei halua erota kun kaikki on niin hyvin...

Entäs minulla...?

Kommentit (4)

- vaikka sulla olis tuloja niin saat kyllä rahaa takuuvuokraan tossa tilanteessa. Sitten varaat ajan lastenneuvojalle elatustukia ja sopimuksia varten. Muista päivätä kaikki kelan paperit tän erokuukauden viimeiselle päivälle. Jos laitat vasta ens kuun ekalle menee vielä kuukaudella eteenpäin että saat yksinhuoltaja korotukset.

Tsemppiä. voihan olla että ukkos tulee 1kk päästä häntä koipien välissä takaisin ja pyytää että lähtisitte parisuhdeterapiaan :D

Saattaa jopa olla valmis muutoksiin että sun olis parempi olla.

Halauksia.

silleen että soitat sinne ja kerrot avoimesti että tilanne on vaikea ja mihin tarvitset apua. saat puhelin ajan jollekin työntekijälle ja voit antaa omat tulotodistuksesti virallisen väliaikaisen toimeentulotuen hakemuksen kanssa. Saatat saada päätöksen jo viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat