Seuraa 

Sanoin jo aikoja sitten kun tämä tapahtui, että vanhemmissa on jotain erikoista!

He eivät olleet mielestäni tarpeeksi järkyttyneitä koko jutusta eikä surullisia.

Itse olisi itkenyt koko ajan jos kohdallani olisi noin käynyt.

Tosin en jättäisi lasta hotelliin, kun itse viettäisin iltaa!!

On kuitenkin ikävää todeta olevansa oikeassa! Ja jos kyseessä todellakin vahinko niin se selittäisi heidän ilmeensä lehdistössä... -> järkytys, kun tajuaa itsekin mitä on mennyt tekemään!

Sivut

Kommentit (68)

__Näkijä__:

[quote]

Sanoin jo aikoja sitten kun tämä tapahtui, että vanhemmissa on jotain erikoista!

On kuitenkin ikävää todeta olevansa oikeassa!

Ja tosi ikävää, kun joutuu täällä asiasta muistuttelemaan itse eikä kukaan muu sitä tee...

toimineet fiksusti, mitä muuta pitäisi sanoa, että olet tyytyväinen? Jättäisitkö sinä lapsesi yksin, kun menet illanviettoon? Minä en jättäisi ja luulisi lääkäriperheelläkin olevan varaa palkata lapsenvahti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

__Näkijä__:

Lainaus:

klo 22:05 alkaa TV2:lta Dokumenttiprojekti: Kuoleman temppeli.

Yli 900 saarnaaja Jim Jonesin seuraajaa teki joukkoitsemurhan vuonna 1978 Guyanassa. Ainutlaatuiseen arkistomateriaaliin ja eloon jääneiden kertomuksiin perustuva dokumentti tapahtumaketjusta.

http: //www. uskontojenuhrientuki. fi/jmurhat. html

eikä uskossa olemisen kanssa. Jumalan sana kieltää murhan, abortit ja itsemurhan. Ihmisen tulee kunnioittaa elämää, ei tuhota sitä.

Vain Jeesus pelastaa, muuta tietä ei ole.

parin /yhden keskitasoa tyhmemmän kirjoituksia. Jos lastenhoitaja olisi kaapannut, niin asiahan olisi päivänselvä ja syyllinen tiedettäisiin. Mutta nyt on kadonnut lapsi, joka on jätetty kahden sylilapsen kanssa nukkumaan ja se on vastuutonta.

Vierailija:

Lainaus:

onko Sinulla? En myöskään ole nimim näkijä. Mitä se sinulta on pois, jos joku kokee näkevänsä asioita?

Koska ovat paholaisesta lähtöisin, kuten kaikki okkultismi. Tämänkin palstan -näkijä- väheksyi ja pilkkasi Raamattua. Se kertoo kuka hänen todellinen herransa on.

sehän on vain valintakysymys=) Sinä tulkitset raamattua erilailla, kuin minä, sinun tapasi ei ole ainoa oikea, siksi minun Jumalani ei ole sinun Jumalasi.

Vierailija:

Lainaus:

Ok, jos nyt sinulle tulee parempi mieli, niin pidän erittäin vastuuttomina vanhempia, jotka jättävät pienet lapset yksin nukkumaan.

Tai ylipäätään vartioimatta?

Vierailija:

Lainaus:

toimineet fiksusti, mitä muuta pitäisi sanoa, että olet tyytyväinen? Jättäisitkö sinä lapsesi yksin, kun menet illanviettoon? Minä en jättäisi ja luulisi lääkäriperheelläkin olevan varaa palkata lapsenvahti.

Koko ajan syytät vain Madeleinen vanhempia, vaikka muut toimivat aivan samoin. Ovatko he vähemmän syyllisiä vain siksi, että heidän lapsensa ei kadonnut?

Vierailija:

Lainaus:

ja sinä tulkitset Raamattua suppeasti, mikä on erittäin yleistä ns tekouskovaisten piirissä.

kaikenlaisista näkijöistä, ennustajista, meedioista, horoskoopeista, epäjumalanpalvonnasta ja muusta okkultismista, koska ne ovat paholaisesta lähtöisin.

Taitaa sinunkin raamattusi olla huonosti luettu, tai sitten ymmärryksessäsi on vikaa. Olet ilkeämielinen ihminen, joka täällä uskaltaa haukkua muita ja kuvittelee saavansa näin kirkkaamman kruunun, kun tosiasiassa voi päätyä Helvetin tuleen.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat