Vierailija

Iltalehdessä ja Seiskassa hehkuttaa, että haluavat pian lisää lapsia! Pitääkö nyt tuollaistakin kertoa iltapäivälehdille? Ehkä kertoo hieman neitokaisen iästä...

Entä kuka veikkaa tuon suhteen edes kestävän kauaa? Muutaman vuoden päästä ovat jo eronneet:((.

Kommentit (20)

Kohta Mari itkee sivuilla sitä ettei toista tule. Ja tuskinpa edes toista nyt hankkii jos häitä vietetään ensi kesänä??? Ei luulisi että haluaa raskaana olla omissa häissään.

Ja sitten muutaman vuoden kuluttua itkee lööpeissä sitä miten on rankkaa kahden pienen lapsen kanssa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eiköhän ole eri asia kertoa ystäville ja suvulle kuin kertoa jotain ajatuksiaan koko maalle? Minusta ylipäätään että kertoo jotain noille lehdille, kertoo jotain ihmisestä itsestään, eli hänen kehitystasostaan. En sitten tiedä mitä luulee voittavansa kun esiintyy noissa lehdissä? Ehkä haluaa vielä esiintyä mallina ja ei halua että "maailma" häntä unohtaa.

Nättihän Mari on, ei siitä nyt ollut kyse ollenkaan! Mutta noista puheista huomaa todellakin IÄN erittäin selvästi.

Ap

että kuinka kauan MARI KATSELEE JANIA? Minusta Jani on aina ollut vähän sellainen "pulskea". Kun 5-10 vuotta on mennyt niin Mari vaihtaa nuorempaan:).

Ap

ja mitä lehdessä lukee on usein aika eri juttu. jos kysytään, että meinaatteko tehdä lisää lapsia ja vastaa jotain myöntäväksi tulkittavaa, niin lööpissä on hehkutusta, että haluaa heti lisä ja monta tms.

Eipä silti, ei tuo pariskunta taida mitään ruudinkeksijöitä olla, mutta jos viihtyvät yhdessä, niin mikäpä siinä.

jolle riittää että pääsee Janin siivelle julkisuuteen ja seiskan matkoille.

Jani pysyy helposti tyytyväisenä kun saa säännöllisesti...

Lainaus:

Tottakai vääristävät sanojakin, mutta jotenkin tuntuu että kyseinen neiti hakeutuu oikein lehtien kansiin tarkoituksella.

Toisaalta kukapa olisi parempi kansikuva kuin MS? kaunis nuori, hymyilevä blondi ja perhekuviokin on varsin kiinnostava juoruilun kannalta.

Olen tosi skeptinen lööpien ja lehtihaastatteluiden suhteen nykyään. Olen joutunut työn puolesta antamaan joitakin haastatteluja ja välillä olen hampaita kiristellyt, kun toimittajat on vääntäneet sanomisia.

Ei kateeksi käy julkkiksia. Jos kysytään että vihaatko hämähäkkejä, ja vastaat, että en nyt sentään, niin jutussa lukee että nn rakastaa hämppyjä yli kaiken. Kuuluu julkkisten ammattiin antaa haastatteluja, mutta ei meidän tavisten kannata ihan kaikkea niellä mitä lehdet kirjottaa.

Optimaalinen ikä tehdä lapsia nuorena jaksaa hoitaa. Kolmenkympin jälkeen alkaa tulla sellaiseksi ettei jaksa valvoa öitä niin kuin nuorena.

Olen saanut lapsia kahdenkympin iässä ja myös nelikymppisenä joten tiedän mistä puhun.

Toki henkinen kypsyyteni äidiksi on ollut nelikymppisenä parempi kuin nuorena.

En ymmärrä miksi jaksatte mollata tätä Maria joka on tosi suloisen oloinen nuori nainen ja Janikin on voittanut vaihdossa ainakin luonteen ja puolison ulkonäön osalta.

Eipä ole Suskista kuulunut sitten Kreikan valloituksen mitään - maitojunalla kotiin ja hys hys.

Kenellä lienee pojat nyt?

Muistan aikanani tutun jonka kanssa saimme samoihin aikoihin esikoiset.

Tämä tuttu hehkutti täysillä kuinka hän haluaa sitten heti perään toista lasta, ja kuinka vahingollista on jos lapsi kasvaa ilman sisaruksia.

Minä vaan totesin että en tiedä, katsotaan nyt ensin minkälaista tulee olemaan ekan kanssa.

Vuodet vierivät, ja emme nähneet tämän tutun kanssa. Kun lapsemme olivat n. 6 vuotiaita, näimme taas. Minä sitten kyselin tutulta että "NOOOH, missäs ne seuraavat lapset on???" Kun nyt kerran niin paljon asiaa hehkutteli.

Tuttu änkytti vaan jotain että "ööh, tuota, ei oo vielä kuulunut". Osuin varmaan kipeään paikkaan, mutta mitäs hehkutteli??!!??

Ei meilläkään silloin toista ollut, mutta enpä kaipaillut myöskään jatkuvia uteluita asian suhteen. Sen takia pidin matalaa profiilia.

Heti esikoisen syntymän jälkeen kerrottiin tuttaville ja työkavereille, että kyllä toinen saa tulla jos on tullakseen.

Ja nyt esikoinen 1v7kk ja toinen tulossa parin kuukauden päästä.

En kyllä ole ajatellut, että ajattelutapani olisi yksinkertaista ja naivia... Miten niitä lapsia muuten tulee lisää jos ei toivo ja yritä?

Ja minulla ikää jo 37v. Missähän iässä tästä ajattelutavasta pitäisi päästä eroon ja mitä oikein siinä on ap:n mielestä pahaa, että kertoo haluavansa lisää lapsia???

Tottakai vääristävät sanojakin, mutta jotenkin tuntuu että kyseinen neiti hakeutuu oikein lehtien kansiin tarkoituksella. Eikä mitenkään ruudinkeksijältä tosiaan vaikuta...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat