Vierailija

Kommentit (6)

ostaako vai ei, mites päiväkodissa ja koulussa? Olen ihan varma että jos en osta niin sitten tarvittais. saitteko siihen pistämiseen koulutuksen? Meille vain mainittiin ko. aineesta, onks se käyttövalmista ja kuinka hintava? korvaakohan lapsivakuutus ko. aineen

pistää.

Siirapilla ollaan selvitty niistä muutamasta kerrasta kun sokerit on laskenu niin alas että ei enää ole tajunnut niellä.

Onneksi meidän tyttöllä ei tähän mennessä ole vielä taju mennyt ikinä. Toivottavasti ei menekkään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tuo pistos pitäisi hakea mutta ei olla ostettu vielä. Kaapissa siirappia ja hunajaa. Illan viimeisen mittauksen mukaan toimitaan että jos on alhainen sokeri niin hiilareita hieman ja yöllinen mittaus. Vielä ei ole tullut hätätilanteita, vaikka pelottaakin kovasti.

voisin kyllä pistääkin, ei sillä.

Kuinka paljon teillä tulee pahoja tilanteita? Tai yöllisiä hypoja? Miten itse selviätte niistä henkisesti?

Meillä menee kausittain, jostain syystä. Saattaa olla joku kuukausi että heräillään joka toinen yö tai sitten puoli vuotta ettei ole mitään ongelmaa.

Nuo yölliset on minulle aika rankkoja (siis tietenkin diabeetikolle itselleenkin), kädet tärisee aika pahasti pelosta ettei ehdi hätiin ja jonain kertana tapahtuukin jotain lopullista.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat