Vierailija

Kommentit (22)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Siis sinä, joka kirjoitit " 16, mulle ennustettiin 18" .

Olen huomannut muissakin ketjuissa tämän saman ilmiön, miten se on mahdollista?

Toiset ehkä pitää viestit puujärjestyksessä ja toiset peräkkäin, mutta se ei selitä tätä.

Todellinen elämä on henkimaailmassa, tämä maailma on vain kangastusta. Ei ole paha asia luopua ruumiista. Uskon jälleensyntymään, eli tännehän tulen taas joskus uudelleen... Kaikki menee niinkuin on tarkoitettu.

Elämän ilot rupeaa olemaan aika vähissä. Terveys ei takaa hyväkuntoisuutta. Se ei myöskään takaa seuraa. Suurin osa kavereista on jo kuollu ja omaiset eivät juurikaan paikalle ehdi. Vaattii vanhukselta itseltään paljon työtä ja aktiivisuutta, jotta olisi tekemistä ja seuraa. Jos nyt enää edes jaksaa ketään tavata, tai mitään tehdä.

keskimääräsesti minun ikäluokkani ennustettu ikä on 85 v. Itse sain tulokseksi 82 v 5 kk.

Jäin ihan tosissani miettimään tulosta ja totesin, että se riittää minulle ihan mainiosti. En missään nimessä haluaisi elää esim. 90-vuotiaaksi!

T. vanhainkodissa työskennellyt

Ei kaikki 90v ole mitään vaipoilla olevia sängyissä kiinni nukkuvia. Meidän naapurissa asu kerran 97-vuotias mummo, joka oli hyvin pirtsakka tapaus, luulin, että olisi ollut paaaaaaljoooon nuorempi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat