Seuraa 

Kopioinpa tuon oman kirjoitukseni tännekin, jos teillä olisi vinkkejä.

Anopilla on 60v synttärit viikonvaihteessa ja mahtaa mulla mennä pää pyörälle, kun en ole aikaisemmin sitä sukua yhtään juuri nähnyt, miehen mummoa ja siskon perhettä lukuunottamatta. Hivenen mulla on kyllä pelko siitäkin, että vaikka sinne paljon ihmisiä meneekin, niin että me " varastetaan" show ja sitä en haluaisi tehdä. Eli kukaan ei ole oikein noista miehen tädeistä ja sedistä nähnyt tuota vauvaa (eikä mun esikoista eikä mua) ja käsittääkseni nää mun pojat on ainoat alaikäiset keitä sinne saapuu. Olisiko teillä jotain vinkkiä, miten saataisiin pidettyä juhlasankari juhlien keskipisteenä? Me jo miehen kanssa mietitittiin, että mies voisi pitää äidilleen puheen.

Vinkkejä puheen sisältöön otetaan myös ilolla vastaan.

Kommentit (3)

kuvitteletko tosiaan olevasi niin kiinnostava persoona, että kaikkien huomio keskittyy vain ja ainoastaan sinuun??

Tai ihanaakin ihanampaan vauvaasi.

Kasva hyvä ihminen aikuiseksi!

Ainakin voitte pitää lapset juhlakalun luona, niin että fokus on oikealla suunnalla ja vauva nyt varmaan nukkuu päiväunia ulkona jne ja esikoiselle voi teroittaa että nämä ovat nyt " mummon" synttärit (voisiko poika laulaa mummolle serenadin, miehen puheenpidon lisäksi?)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat