Vierailija

Itsestä tuntuu oudolta, että söisi vain kerran päivässä, saati sitten noin harva tahti. Vallu Walpio kertoi ennen syöneensä noin harvoin. Millä se mies on elänyt, alkollako vaan?

Kommentit (24)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse syön 2 tai korkeintaan 3 kertaa päivässä enkä silloinkaan oikeastaan siksi, että olisi nälkä vaan siksi, että " täytyy" . Ylipainoa ei ole grammaakaan.

Tänäänkään en muuten ole syönyt mitään eikä ole nälkäkään. Todennäköisesti tuossa kahden maissa syön ensimmäisen kerran ja toisen kerran sitten kuuden aikoihin muun perheen kanssa.

Vierailija:

Lainaus:

6 kertaa päivässä (olen tätä jopa kokeillutkin).

Valitettavasti en ole kuitenkaan päässyt laihtumaan Valpion mittoihin=)

ja niin näyttävät töissä tekevän nuo usein syövätkin tyypit, erona tosiaan se, että minä juon tosiaan vain sen kahvin enkä syö esim. sämpylää ja jogurttia sen särpimenä.

Miksi sä muuten takerruit nyt tuohon, kun kyse oli nimenomaan SYÖMISESTÄ usean kerran päivässä?

11 ja 17

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

6 kertaa päivässä (olen tätä jopa kokeillutkin).

Valitettavasti en ole kuitenkaan päässyt laihtumaan Valpion mittoihin=)

sitä jugurttia kesken päivän. Siitä ei oikeasti ole mitään hyötyä.

Saatan syödä määrällisesti saman, kuin se 6 kertaa syövä, mutta syön mielummin kaiken (vääräoppisesi I know) kerralla.

Kun juo tarpeeksi alkoholia, niin silloin ei pysty syömään. Tule oksettava olo pelkästä ruoan ajattelemisesta. En sitten tiedä on Valpio ollut tarpeeksi alkoholisti, että maha ei kestänyt ruokaa.

mutta siis pointtini oli, että ymmärrän hyvin tuollaisen ruokailurytmin, voisin itsekin kuvitella, ettei paljon nälkä tulisi.

Eikä ole tupakkaa tai muuta korvikkeena, tai no, kahvia juon muutaman kupin päivässä ja vetta tai kivennäisvettä. Muuten siis nuo 2 ruokailukertaa. En minäkään tiedä, MIKSI mun pitäisi syödä joku hemmetin jugurtti (joka muuten on lähinnä turhinta syötävää mitä äkkiseltään keksin) tavan vuoksi, jotta söisin tarpeeksi usein.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat