Vierailija

Tapasin yli vuosi sitten baarissa miehen, oltuani reilun vuoden yksinhuoltaja. Baari-illan jälkeen mies halusi tavata ja parin kerran jälkeen hän kertoi että on seurustellut 9v. Tein heti selväksi että en ala tapailla varattua miestä ja pyysin tekemään valinnan. Mies lähtikin entiseen kotikaupunkiinsa selvittämään asiaa ja lopetti entisen suhteen. Ex otti eron tosi raskaasti koska heillä ei ollut mitään suurempaa ongelmaa, ainoastaan se ettei mies enää tuntenut naista kohtaan rakkautta. Seksielämäkin oli loppuun asti kunnossa. Hetken päästä sain kuulla että ex onkin ehkä raskaana, epäilin jo heti jutun todenmukaisuutta koska tuntui uskomattomalta että nainen tuli raskaaksi juuri sinä hetkenä kun sai kuulla miehen jättävän hänet. Meni muutama kk ja nainen kiristi miestäni mm niin ettei jos hän jätä minua niin ei saa tavata koskaan heidän lastaan jne (eivät siis olleet naimisissa, eikä lapsia entuudestaan). Muutaman kk kuluttua mies meni käymään ex;:n luona ja selvisikin (yllättävää kyllä) ettei nainen ollutkaan raskaana, vaan olikin saanut keskenmenon heti alussa (kun käskin kysellä mahdollisista neuvolakäynneistä ym.) Mies ei edes suostunut kertomaan mitä kaikkea ex minusta " tiesi" yhteisen " tutun" kautta, jonka nimeä ei suostunut kertomaan mutta paljon oli ainakin yrittänyt onkia selville. Minulle ja miehelle alkoi tulla riitoja liittyen ex:ään, joka soitteli jatkuvasti ja halusi tavata milloin milläkin verukkeella ja lopulta sovittiin ettei mies pidä mitään yhteyttä ex_ään. Eikä ole pitänytkään. Meni kuukausia että silloin tällöin nainen otti yhteyttä, mies kertoi minulle siitä että ex oli soittanut tai laittanut viestiä mutta ei ollut vastannut. Nainen halusi olla " vaan ystävä" ja sain taas haukut kun en suostunut (tai en kieltänyt, mutta sanoin etten usko ex-,n haluavan vilpittömästi kaveruutta). Joku aika sitten ex laittoi taas viestin että halusi tulla juttelemaan mutta ei voinut kun se sattuu edelleen liikaa. Ja seuraavalla kerralla että sano sille huoralles että turhaan kyttää, en haluaisi mitään mitä sillä on jne (en edes tiennyt miltä näytti, koska en ole nähnyt yhtään ainutta kuvaa ex:stä, joten mitenkään tarkoituksella en kytännyt). En tiedä miksi asia on alkanut nyt näin pitkän ajan jälkeen vaivata, mutta olen alkanut miettiä että pitäisikö minun pyytää ex:ää keskustelemaan, että sanoisi päin naamaa kaiken minulle ja selvittäisi jutun nyt niin että antaisi meidän vihdoin elää omaa elämäämme. Vai pitäisikö antaa olla ja toivoa että ex pääsee joskus yli erosta?

Kommentit (3)

Mieheni exä on just samanlainen bimbo eikä siinä keskustelut auta yhtään mitään. Jätä ämmä omaan arvoonsa. Siinähän kyttää teidän elämää, mutta anna kytätä, älä välitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat