Vierailija

Sivut

Kommentit (42)

Asumme siis aivan sairaalan vieressä. Synnytyksen alkaessa oli uudenvuodenyö (klo 04), joten taksia olisi joutunut odottamaan kauan. Siksi teimme tämän ratkaisun. Tyttö on aina ollut hyvä nukkumaan eikä ole öisin heräillyt. Tuskin siitä traumoja jäi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

15 minuutiksi kun käytin koiran. Lapsille kerroin etukäteen että käyn koiran kanssa ulkona kun he nukkuvat. Isompi osasi jo soittaa ja pienemmälle sanoin, että herättää isonveljen jos herää itse. Silti juoksin sen lenkin ja hermoilin koko ajan - lapset nukkuivat toki ihan rauhassa kun tulin kotiin...

enkä oikeen jaksa uskoa, että tuolla lenkkipopulla on ketään vaanimassa. tai mistäs sitä tietää, mutta enpä rakenna elämääni sellaiselle pelolle.

Tosin mieluiten juoksisin yksin, kun toi juokseminen toimii mulle sellaisena pommin purkamisena... Jaksan olla sit hiukka parempi äiti taas...

Mutta mä siis juoksen metsässä, ja en usko, että kuusivuotiaskaan niitä mäkiä polkee, vaikka ei siis tarvitse missään juurakkopoluilla mennäkään.

ap

eli joo, kyllähän jotain voi sattua, mutta niinhän joka asiassa. ei kannata mennä myyrmanniin, siellä voi pommi räjähtää. no joo, voihan siellä metsässä vaania joku, mutta en näe silti mitään estettä lähtä aamuviideltä juoksemaan, vaikka vähä hämärää olisi. jostain syystä musta ainakin on " turvallisemman" oloista juosta aikaisin aamulla kun myöhään illalla, vaikka olisi ihan yhtä hämärää

kun olin pieni, varmaan jotain 5 kun pikkusiskoa ei vielä ollut, niin isä vei mut aina aamulla hoitoon. Yksi aamu oli lähtenyt toimittamaan jotain asiaa ja minähän tietysti heräsin.

Muistan vieläkin sen tunteen. Jostain syystä en niin hirveästi ihmetellyt asiaa, vaan otin vaatteet, puin ja lähdin naapuriin missä olin hoidossa tuolloin.

Arvatkaa säikähtikö isä kun en ollutkaan kotona :)

Mutta ei mulle mitään traumoja jäänyt, jotenkin se luotto omiin vanhempiin oli niin suuri ettei käynyt mielessäkään että mut olisi jätetty heitteille.

lisäksi tykkään tähtitaivaasta, yöilman tuoksusta ja fiiliksestä joka tulee kun lenkkeilee öisin. Yksin, miehen kanssa tai jonkun muun tutun kanssa.

Vierailija:

Lainaus:

Tää onkin ihan uusi ja ennenkuulumaton tekosyy lapsen yksin jättämiselle!

Ja sittenkin kertoisin mihin olen menossa, tai jätän näkyvälle paikalle lapun jossa lukee tarkka aika, jolloin olen takaisin, jos lapsi sattuu heräämään.

Roskat voi toki viedä ja koirankin kusettaa portin pieleen eikä tarvitse olla paria minuuttia kauempaa poissa.

Kun lapsi lähestyy ekaa luokkaa, voi esim. lastenohjelmien aikaan LAPSEN OLLESSA HEREILLÄ jo juosta pikkulenkin niin, että lapsi jää kotiin. Yöllä en tosiaan jättäisi yksin kuin vasta joskus reippaasti 10 ikävuoden jälkeen, lapsesta riippuen.

Mutta ehkä sä löydät sitä ennen vaikka uuden miehen, jotta pääset välillä kotoa pois ilman lastakin.

Eikö sulla tosiaan ole naapuria, ystävää, sukulaista lähellä, jolle voisit lapsen heivata lenkin ajaksi? Eikö lapsi vietä aikaa isällään, jolloin voisit juosta vaikka koko yön?

Oltiin pois 20 minuuttia. Vastuuton temppu oli näin jälkikäteen ajateltuna. En alle 10-vuotiasta jättäisi lenkin takia yöllä yksin. Miten esim. naapuriapu päiväaikaan?

Vierailija:

Lainaus:

enkä oikeen jaksa uskoa, että tuolla lenkkipopulla on ketään vaanimassa. tai mistäs sitä tietää, mutta enpä rakenna elämääni sellaiselle pelolle.

Ja yhdessä juostenkin päästään jonkin matkaa. Jos olet tähän asti pitänyt 6-vuotiasta rattaissa, päästä se nyt vihdoin ja viimein liikkumaan!

Mun kävi sukulaiselle niin, että lähti hakemaan miestänsä baarista yöllä, reissuun meni puol tuntia, mutta poliisit olivat kotona odottamassa. Tarkkailuun ne joutuivat tuon jälkeen.

Lapset (4, 6 ja 9v) olivat heränneet heti äidin lähdettyä, olivat pelästyneet kun äitiä ei näy ja soittaneet ekaan numeroon, joka puhelimen yllä oli ollut. No se numero oli ollut poliisin..

Vierailija:

Lainaus:

Oltiin pois 20 minuuttia. Vastuuton temppu oli näin jälkikäteen ajateltuna. En alle 10-vuotiasta jättäisi lenkin takia yöllä yksin. Miten esim. naapuriapu päiväaikaan?

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat