Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Eli vauva on nyt 3 kk ja omat mitat 168cm ja 73kg eli varsinaisesti en itseäni minään superlihavana pidäkään... Toisin kuin tietyt tuttavat ja sukulaiset. Jatkuvaa vinkkiä ja keinoa miten ne kilot tippuu...Mikä kiire??? Ihan niinkuin tässä vaiheessa ei olis muuta mietittävää. Syön kuitenkin terveellisemmin kuin moni neuvoja, lisäksi liikun sen minkä kerkeän.

Kommentit (4)

Minulla ei vastaavaa kokemusta, mut jos jutut menee vähänkin sinnepäin, niin muistutan että jos imetysaikana laihdutan, niin kaikki myrkyt siirtyy vauvaan. Eipä kukaan viitsi kehoittaa laihduttamaan, kun näin epäitsekkäästä syystä olen lihava. Tietty jos pulloruokkisin, niin olis vähän ontuva selitys ;-)

Mulla appiukko tuli synnytyssairaalaan vauvaa katsomaan ja kauhisteli mahaani ja kysyi, että olenko varma,ettei sinne jäänyt vielä yksi vauva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

168cm ja raskausaikana olen painanut 95kg jopa,

nyt 60kg, ja pari vuotta viimeisimmästä synnytysestä ja tulee kuittailua että kun oot niin laiha, paljonko sä painat oikein, sähän oot kohta alipainoinen tota rataa... (kuntoilen paljon eli tiukkaa lihasta on jonkin verran) Hitaasti mutta varmasti ne on hävinneet, noin vuoden kuluttua vasta suurin osa.

Kun vauva oli 5 kk, painoin 68 kg ja olin 167 cm pitkä. Mies jopa sanoi ettei voi harrastaa kanssani seksiä enää kun olen niin ällöttävän lihava :(

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat