Vierailija

Veritodisteet epävarmoja

11. 9. 2007 11: 24

Kate ja Gerry McCannin autosta löytyneet verijäljet eivät ehkä olekaan Madeleinen.

- Mikään analyysituloksista ei anna mahdollisuutta sanoa, että veri on varmuudella X:n tai Y:n. Ei matemaattisella tarkkuudella, Portugalin rikospoliisin johtaja Alipio Ribeiro sanoi valtiolliselle tv-kanavalle RTP:lle.

Ribeiro antoi lausuntonsa vähän sen jälkeen kun monet brittimediat väittivät tulosten sopivan täydellisesti Madeleinen DNA:han.

Verijälkiä on löydetty autosta, jonka Kate ja Gerry McCann vuokrasivat 25 päivää tyttärensä katoamisen jälkeen Praia da Luzin loma-asunnolta Algarvesta Portugalista 3. toukokuuta.

Muun muassa brittiläinen SkyNews perustaa tietonsa brittiläisen rikoslaboratorion FSS:n lähteisiin."

Että tällaista tällä kertaa. Portugalin poliisi ei taida tietää enää itsekään missä menevät.

Sivut

Kommentit (40)

Katsokaas kun ihmisen viestinnästä vain pieni osa on sanoja, ja loput tulee ruumiinkielestä. Todella moni on saanut vanhemmista kummallisen fiiliksen. Minäkin, joka järjellä täysin uskoo että eivät ole syyllisiä. Mutta kaivertaa se, että vaisto sanoo isolla varmuudella että vanhemmissa on jotain mätää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

However Alipio Ribeiro, head of the investigative Policia Judiciaria, suggested the forensic tests had not been conclusive.

He told Portuguese state broadcaster RTP: " We can' t say with certainty whether it was the blood of person A or person B."

Vierailija:

Lainaus:

Lisäksi on tosi epäilyttävää, että alkoivat etsiä lastaan. Jos minun lapseni olisi kadonnut, olisin antanut olla, katoaahan noita lapsia, se on vain fakta, mikä pitää hyväksyä.

aika kummallisesti käyttäytyä. Ihme tyyppi sekin jenkkiläinen kongressiedustaja tms., joka oli julkisuudessa kovaäänisesti homoja vastaan ja jäi sitten kiinni julkisesta vessasta, jossa yritti ottaa homokontaktia.

ei voi 100% varmuudella sanoa, että se on tietyn henkilön. (Sama isyystesteissä). 100% varmuudella voidaan sanoa vain kenen se ei ole. Yleensä joudutaan tyytymään 99% prosentin varmuuteen. Minulle tuo kyllä riittäisi todisteeksi.

Ainakaan ei pidä pestä hiuksiaan. Hiuksien peseminen, jos mikä on epäilyttävää. Jos lapseni katoaisi, en pesisi vuoteen hiuksiani ja kävelisin aina samoissa vaatteissa.

Samoin se, että vanhemmat etsivät lastaan, on tosi epäilyttävää. Kyllä tässä maailmassa pitää vain hyväksyä se tosiasia, että pedofiilit sieppaavat lapsia, vaikka olisi oma lapsi kyseessä.

Vierailija:

Lainaus:

Näyttävät niin epäilyttävältä ja pukeutuvat hyvin.

Jos minä olisin kadottanut lapseni en pesisi hiuksiani ja kävelisin homssuisena.

Lisäksi on tosi epäilyttävää, että alkoivat etsiä lastaan. Jos minun lapseni olisi kadonnut, olisin antanut olla, katoaahan noita lapsia, se on vain fakta, mikä pitää hyväksyä.

Helvetin outoa vaan, että vanhemmat lääkitsee lapsensa, että voivat olla rauhassa iltaa istumassa. Onko tuo hirveän yleistä joissain tietyissä piireissä.

siinä yksi traaginen tapaus koko tyttö. Tiesittekö mistä hänen lievästi sanoen erikoinen nimensä tuli? Isän nimi John Bennet ja äidin sukunimi Ramsay. Olin jokin aika sitten eräässä seksuaalirikoksia käsittelevässä koulutuksessa, jossa puhuttiin hänestäkin.

Eikös syyllinen olisi ollut hyvinkin hissukseen asiasta, senhän sanoo jo maalaisjärki. Ja puhe tuosta vanhempien ruumiinkielestä menee helposti keittiöpsykologian puolelle.

Ihmiset käyttäytyvät oikeasti mitä kummallisimmin, kun läheinen kuolee. Luin eräästäkin äidistä, joka kuullessaan lapsensa kuolemasta sanoi ensi töikseen, että nyt hänkin pääsee töihin. Reaktiot voivat näyttää kummallisilta, eikä surukaan aina näy päällepäin.

Näyttävät niin epäilyttävältä ja pukeutuvat hyvin.

Jos minä olisin kadottanut lapseni en pesisi hiuksiani ja kävelisin homssuisena.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat