Vierailija

Alkoi ärsyttää lääkärityöparini puolesta ihmisten ajattelemattomuus. Tänään lääkäri on ollut 40min myöhässä ihan vain sen vuoksi, kun potilaat tulevat 10-15min myöhässä kukin. Ja ne potilaille varatut ajat ovat 20min mittaisia. Työparini ei ehtinyt tänään syömään, hän on raskaana ja joutuu nyt kärvistämään loppupäivän nälässä saadakseen aikataulut kiinni. Onneksi minulle sentään on varattu kahvitauko.

Kommentit (15)

Lääkäreillä pitää sitten olla ajan mitoituksessa aamulla aikaa tehdä paperitöitä ja olisi hyvä myös olla välillä taukoja, joita voisi käyttää aikataulun kiinni ottamiseen.

Päättäkää nyt hyvä ihme, mitä oikein haluatte!

T: entinen terv. hoitaja

siellä ilmaiseksi, mutta yksityisellä en sitä hyväksy.

Jos lääkäri ottaa minut 20 min myöhässä vastaan ja maksan vastaavasti 20 min tutkimusajan mukaan, niin tämä ei ole mielestäni kohtuullista.

Maksaa se minunkin aikani!

Ja, kuten on jo puhuttukin, niin miksi jaetaan klo 8 aikoja, jos lääkäri ei sitä pysty hoitamaan?

T. 5

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Heillä pitää olla 20 minuutin ajat ja välillä taukoja, jotka käytetään paperitöihin yleensä, mutta aikataulusta kiinni pitämiseen, jos se on jäljessä.

Eli lisää rahaa terveydenhuoltoon. Nostettava veroja korvamerkitysti.

Olimme itse vähän etuajassa, mutta sen sijaan edellisen ajan tyyppi oli reilusti myöhässä.

Lääkäri otti meidät sisään ja kun me olimme valmiita, niin tämä myöhästyjäkin oli jo ehtinyt paikalle ja pääsi meidän jälkeen.

Eli, jos se, jonka vuoro on, ei ole paikalla, niin seuraava sisään vaan, jos hän jo paikalla on ja sitten vasta se myöhästyjä.

En varmaan ole koskaan ajallani päässyt lääkäriin. Useimmiten n. 5-15 minuuttia myöhässä.

Ehkäpä ihmiset ovat ajatelleet ettei sinne kuitenkaan ajoissa pääse?

Ikävää on lääkärille se myönnettäköön jos potilaat tuollaista tekee mutta voisiko asian eteen alkaa tekemään jotain?

Vaatia väljempiä aikatauluja? Harmittaa vaan lapsenkin kanssa odottaa ja kertoa että kyllä se sitten meidät sinne pyytää kun on meidän vuoro.

Itse olen ajoissa ja tulen olemaankin. Sinä päivänä kun pääsen itse tai lapseni kanssa ajallaan lääkärille lupaan raportoida siitä täällä.

(T: polilla 6 tuntia joskus runsasaasta yskästä kehkoputkentulehdusta&korvatulehdusta poteneen pojan kanssa odottanut)

loppupäivästä hosumista. On ärsyttävää mennä myöhässä olevalle lääkärille, joka hosuu minun aikanani, jotta saisi aikataulusta kiinni.

En mene enää yksityilääkärille, jolla on alle 20 minuutin aikoja. Huippu oli se, että menin kirurgille, jolla oli 15 minuutin ajat. Tässä ajassa hän päätti, että näyttämäni ihotulehdus on leikattava ja leikkasi sen myös. Arvatkaa oliko hosumista. Tikit äkkiä kiinni.

Täällä e-Suomen pikkukunnassa on aivan ihana tk-lääkäri,joka on kyllä valitettavasti myöhässä aamusta lähtien n. puoli tuntia. Iltapäiväaika saattaa olla vaikkapa 12. 30,mutta sisään pääset ehkä puoli kaksi. Kukaan ei valita,kun lekuri on niin kiva,mutta välillä kyllä.............ketuttaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat