Vierailija

Eilen taas tuli vahvistettua sekin, että ei se aina ole nuoriso, joka huonosti käyttäytyy. JOKA ikäluokasta kyllä löytyy.

Olin Prismassa, ja ensin minua (olen itse 34v) yritti pokerina etuilla sellainen hiljattain eläkkeelle jäänyt täti (ainakin siis sen ikäisen näköinen) lihatiskin jonossa, myöhemmin bongasin hänet jättämässä tyhjät ostoskärryt aika täydessä parkkihallissa autolle tarkoitettuun ruutuun.

En antanut naisen etuilla, koska itsekin olen raskaana ihan näkyvästi enkä jaksa seisoskella ihan huvikseni enää, täti ei ollut myöskään lainkaan sen näköinen, ettei olisi jaksanut omaa vuoroaan odotella tai työntää kärryjään niille kuuluvalle paikalle. Hänen oman autonsa lähellä nyt vain kivasti sattui olemaan tyhjä ruutu, niin mikäs sen helpompaa kuin jättää kärryt siihen.

Ei minulla tässä aloituksessa nyt mitään niin erityistä pointtia ole, mutta on vain ärsyttävää, kun aina teinejä mollataan joukolla huonokäytöksisiksi, vaikka se on yhtä hullua kuin väittää jokaista tummaihoista tyhmäksi. Olen aika usein huomannut, että ikäluokka 50-60 käyttäytyy usein huomattavasti härskimmin kuin teinit.

Kommentit (2)

Olimme liukuportaissa ja tuo mummo seisoi edelläni. Kun tulimme alas, niin mummo nousi tietysti rapulta pois, mutta siihen sitten jäikin!

Ja kyseessä oli Stockan ne vanhanmalliset kapeat raput, joten siinä ei päässyt sivusta livahtamaan. Ihan tosissani pelkäsin rojahtavani hänen niskaansa.

Huomautin hänelle rauhallisella ja ystävällisellä äänellä, että voisiko hän ystävällisesti siirtyä, niin siitäkös huuto alkoi!

Hän huutamalla huusi ja haukkui minua, eli " nykynuorisoa" , joka on niin epäkohteliasta ja blaa blaa.

Olen tavaratalossa myyjnä ja vaikka kuinka palvelisin jotain asiakasta, niin juuri 50+ tätsyt tulevat siihen huutamaan palvelua. Se on tosi törkeää kyllä ja todella ärsyttävää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat