Seuraa 

Kertokaahan kokemuksianne ja kommenttejanne, kumpi olisi parempi ratkaisu 3,5 v ja 5 v veljesten talvivarusteiksi?

Viime talvena oli molemmilla haalarit sekä takki+housut-yhdistelmät, ja molemmat koin tavallansa ok:iksi.

Pulkka/kelkkamäessä haalari oli kenties näpsämpi, ei päässyt lumi/kylmä takin alle, mutta taas kauppareissuilla ja vessahädän yllättäessä takki+housut olisivat kätevämmät.

Molemmat päiväkodissa, ja puuhakkaita tapauksia ovat, joten...mitä suosittelette vaihtoehdoiksi?

Remua olen miettinyt, joko haalarina tai takki+housut settinä.

Viime talviset haalarit luultavasti pienet, mutta takki+housut taitavat mahtua vielä, molemmille.

Äh, vaikea valinta ;) Vinkit tarpeen ;)

Kommentit (4)

Kyllä se on minusta on lapsen paras " työvaate" ulkoleikkeihin. Jos sitten on varaa ja mahdollisuuksia, niin haalarin lisäksi kauppatakiksi sopiva toppatakki.

Ja jos sitten vielä haluaa jotain hankkia, niin sitten se 2-osainen.

Meillä 5-vuotiaalla on haalari ja lukuisa määrä kauppatakkeja. 2-osainen ei viime talvelta sovi, joten sitä tässä vielä harkitsen.

Välikausivaatteeksi ostaisin jo 3- ja 5-vuotiaille ehdottomasti 2-osaiset, mutta talvivaatteena tuo haalari on leikki-ikäiselle lyömätön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ehdottomasti haalari. Meillä esikoululaisellakin oli haalari ja luulen, että ekaluokkalainen menee tuolla takki + housut yhdistelmällä kouluun, mutta kelkkamäkeen on vielä haalari hällekin.

Näin vähän aavistelinkin, että kaikki/useat vastaukset " puoltavat" haalareita :)

Niinhän se varmaan on, että haalari on lämmin ja kätevä vetäistä päälle :)

Olen valmis satsaamaan hyviin ulkoiluvaatteisiin, joten jolleivat viime talviset takki+housut mahdu, niin sitten ostetaan nekin uusiksi, mutta haalarit taitavat tulla joka tapauksessa ostolistalle, kummallekkin poikaselle :)

Vielä jos viitsitte vinkata hyviä merkkejä haalareista...

kokemusta talvihaalareina Jonathanista sekä Lassiesta.

Nyt oli vähän mietinnässä Remu, jollei sitten Reimatec (onko Reimatec mielestänne " yliarvostettu" ?, hinta ainakin mielestäni aika pöyristyttävä, itse ajattelen, että max. 100 e/ haalari)

Vinkkejä ja mielipiteitä otetaan yhä vastaan ;)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat