Vierailija

.

Sivut

Kommentit (30)

vähän hankalaa tuo olis tehdä edestä.. sitäpaitsi isommantarpeen jälkeen voi pyyhkästä takaa ja pienemmän jälkeen vaikka käyttää pidettaa... pyyhkiikö joku muka peffansa edestä? sehän on kamalan epähygienista. menee suolisto pöpöjä emättimen ja aiheuttaa ties mitä tulehduksia...

Luultavasti varmuuden vuoksi jos pitää se villto välilihaan tehdä.

Tokaa synnyttämään mennessä leikkelin itse lyhyeksi ja ei niitä ajeltu.

On tosiaan semmoinen pehko, että ihan hävetti alapäätänsä kätilöille näytellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

gillette kädessä, huomasinkin ettei näkyvyyttä ollutkaan, oli joku kamala kumpare siinä tiellä. SAiraalassa ei ollut peiliä joten jäi sitten leikkaamatta.

Sektion vuoksi ne kyllä ajeltiin sitten leikkaussalissa pois.

Kätilö tosin sipaisi jo etukäteen karvat pois pieneltä alueelta mahdollista epparia varten, joka sitten pitikin leikata. Kai se ompelua helpottaa jos on siltä kohdalta karvat pois. Arven kohtaan jäikin karvaton alue, muuten pidän alapääni edelleen aivan luomuna. :)

En leikannut, eikä leikannut kukaan muukaan. Nykyään kaiketi on vallalla ajatus, että karvoituksessa on sellaisia bakteereja, jotka vauvankin on hyvä saada kulkiessaan synnytyskanavan läpi.

Yleensä siistin karvoitustani bikiniaikaan, mutta käsittääkseni limakalvoille ei ole hyväksi leikata kaikkea pois. Ja minulle on väitetty, että jopa alapään ongelmat kasvavat, jos karvoja yhäkseen leikkaa (tulehdukset, hiivat, bakteeriepätasapaino yms).

Suurehkon viidakon omistajana olen tässä pähkäillyt pitää karvat omatoimisesti leikata ennen kuin lähtee synnyttämään? Eihän kätilö näe muuten operoida yhtään.

Jos ei leikkaa, niin leikataanko ne synnärillä sitten?

Ei ole koskaan sanottu että karvat jotenkin haittaisi. Kaipa siitä neuvolassa mainittaisiin jos toivovat että tullaan pöheikkö leikeltynä!

Annan siis tälläKIN kerralla rehottaa siten kun ne luonnostaan ovat.

Lainaus:

Täysin luomutuhero oli kun ei ollut ranta-aika (talvisin en juuri ajele).

Toisen asteen repeämät tuli ja epparikin leikattiin, silti en karvan karvaa menettänyt.

Tosin ei mulla kyllä välilihassa karvoja kasva...

Mulla kasvaa perseessäkin karvoja, siis pakaroitten välissä. :( Mut onneks kasvaa miehelläkin! :)

niinkuin muutenkin. Tosin raskausaikana olin vähän laiska, meni viikkokin sänkisenä. Henkilökohtaisesti en näemitään syytä antaa karvojen kasvaa pitkäksi, mutta kukin tyylillään.

Tuo käytäntö synnytyksen puolesta vaihtelee paikkakunnittain, jossain tarjoutuvat siistimään häpyhuulten alueen, jossain ei. Pakkoa ei ole missään.

karvat ei haittaa, sisätutkimuksessa kokeillaan sormella ja synnytyksessä reppu on niin levällään, että karvat on kaukana aukolta. jos tulee jotain isompaa kursittavaa, niiin veikkaan, että se alue sheivataan.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat