Vierailija

Ongelmana on että mies ollut jo vuosia suhteellisen haluton... seksiä meillä harrastetaan noin 1-2 krt/kk eli todennäköisyys raskauden alulle on aika pieni.

Mies syyttää minua nyt siitä, että pyydän rakastelua silloin kun tiedän olevan jotakuinkin oikea aika. Hänen mielestään minussaon vika kun en ole jo raskaana vaikka olemme rakastelleetkin jo monta kertaa! Kaikki muut naiset kun hänen mukansa tulevat raskaaksi ekasta yrityksestä!

Miehen asenne satuttaa! Ei suostu kuuntelemaan järkipuhetta tai ottamaan itse selvää hedelmöittymisestä!

Kommentit (18)

miehellä joskus kausia jolloin ei tahdo ollenkaan läheisyyttä ja sitten kausia,jolloin seksiä saan pari kertaa viikossa. Mies ei halua ymmärtää, miksi minä tahdon seksiä niin usein, vaikka päivittäin. Mies on minua 7 vuotta vanhempi ja paljon kokeneempi, olin neitsyt tavatessamme 7 vuotta sitten!

ap

tuollainen toisen syyttäminen satuttaa varmasti.

Minulla itselläni ollut samnalainen tilanne. Ja onnistumista on tullut, mutta tiedän, ettei tämä ole jokaiselle sattuvaa.

Toiset yrittää pidempään ja useammilal kerroilla tai vain satsaamalla sopiviin aikoihin.

Tuuri peliähän tämä monesti on eikä siinä kysytä kummassa mukamas on vika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

eli juuri se että kokee itse syyllisyyttä kun et raskaudu " tarpeeksi helposti" niin syyttää sitten sinua siitä..purkaa huonoa itsetuntoa ärjymällä.

Eli jos haluaa tulla raskaaksi pitäisi olla joko

a) seksiä koko kierron ajan n. joka toinen tai kolmas päivä

tai

b) ovulaation aikaan tai pari päivää ennen sitä ajoitettu yhdyntä

Jos kumpikaan ei miehelle sovi, niin raskaaksitulon todennäköisyys on aika olematon.

muuten hyvä idea jonka toteuttaisinkin usein, mutta kypärä saisi olla päässä, viimeksi yritti mäjäyttää päin näköä. Sanoo etttä sanoo kyllä sitten kun haluaa eikä tahdo minun tekevän yllätyshyökkäyksiä! =(

Siolloin harvoin kun seksiä saan on se aivan mahtavaa ja tyydyttävää molemmille. Kumpikin pitää huolen toistensa nautinnosta... jälkeenpäin mies sanoo nauttineensa ja että pitäis harrastella useimminkin... ei vaan muista enää seuaavana päivänä.

ap

paitsi joo, sanoi kerran et mennään testeihin! minusta meidän pitäisi ensin ihan tosissaan yrittää ennen kuin testeihin menemme! olen vieläpä huono valehtelemaan, joten jossain vaiheessa lipsauttaisin kuitenkin ettei yritystä ole vielä ollut vuotta!

ap

en jaksa, ei huvita, ei tänään, huomenna sitten varmasti -puheisiin, sanon suoraan nyt on aika jos lasta haluat ja siihen se sitten jää. Ihmettelee vain suureen ääneen miksei se riitä jos just viime viikolla rakasteltiin?!

Taitaapi olle parenpi luopua koko vauva haaveesta tämän ukon kanssa!

ap

keskeytetty yhdyntä oli meillä käytösä ennen varsinaista yrittämistä. perheenlisäyksestä puhuttu jo vuosia, nyt sitten viime vuodenvaihteen tienoilla lopetti itse " ehkäisyn" , en mielestäni painostanut, annoin luvan ja jäin odottamaan hänen päätöstään.

ap

jos ajoitus on oikea. Kun tiedät milloin ovulaatiosi on, ajoita ne pari yhdyntää pari päivää ennen sitä. Toinen asia sitten on, haluatko viettää elämäsi miehen kanssa, jonka seksuaalivietti on selkeästi heikompi kuin sinulla. Eihän siinä mitään, jos kumpiokaan ei halua tai molemmat haluaa usein. Jos näiden välillä on jatkuvasti iso ristiriita, ennustan vaikeuksia suhteeseen. Ja sellaisessa suhteessa vauva vaan lisää ongelmia.

- seksiä muulloin kuin tärppipäivinä. Jos mies ei halua seksiä, niin joka tapauksessa tekisin tiettäväksi, että mies haluttava ja seksikäs. Yrittäisin antaa miehelle sellaisen fiiliksen, ettei seksiin liity mitään velvoitteita hänelle, ei saattaa sinua raskaaksi eikä edes tyydyttää. Ota vaikka mieheltä suihin yks kaks yllättäen kesken päivän. (jos kieltäytyy tästä, niin sitten miehellä ehkä masennusta tai testosteronit alhaalla tai stressiä, eli lääkäriin)

- olisin vähän aikaa puhumatta vauvasta

- mutta sopivina hetkinä ja sopivina annoksina koittaisin vähän infota miestä hedelmöittymisen perusasioita. eihän ketään oikeasti voi syyttää hedelmättömyydestä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat