Vierailija

Näin siinä sitten kävi, että ristiäislauantaina, tasan 7 vkoa synnytyksestä alkoivat kuukautiset (?). Mietin vain, että onkohan tuo nyt ihan sata pros varmuudella kuukautiset vai sittenkin joku vuotohäiriö.. Minipilleireitä oon syönyt nyt kohta kaksi viikkoa, ja niiden aloituksen jälkeen iho meni hirvittävään kuntoon ja hiukset rasvoittui. Voisikohan vuotelukin liittyä niihin?

Onkos kellään vastaavia kokemuksia? Milloin kuukautiset alkaneet ja onko olleet heti ihan " tavalliset" ?

Ajattelin lopettaa ne pillerit, en saa gyneänikään kiinni, että vois kysyä tarkemmin noista sivuvaikutuksista. Ei ole kyllä maailmassa reiluutta, jos jälkivuodon ja kuukautisten välissä on kaksi viikkoa!!!

Kommentit (13)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla kesti jälkivuoto kuus viikkoa ja seitsemän viikon päästä synnytyksestä tuli ekat menkat.

Nyt toisen lapsen kohdalla synnytyksestä viis kuukautta, eikä vieläkään menkkoja.

Voi olla ihan hyvin kuukautiset. Mulla kaksi täysimetettyä poikaa. Ekan kanssa kävi niin, että jälkivuoto kesti 2 viikkoa ja sitten kaksi viikkoa taukoa ja sitten 4 viikon ikäisen äidillä oli menkat!

Nyt toisen kanssa jälkivuoto ei edes koskaan loppunut ja menkat tuli kun poika oli 5 viikkoa! Eilen poika täytti 2kk ja mulla alkoi jo toiset menkat.

Mutta sen sanon mitä gyneni sanoi, että, kun näin käy, niin kannattaa käydä tarkistamassa tilanne gynellä. Nimittäin, jos vuoto ei olekaan kuukautiset, niin voi olla, että kohtuun on jäänyt pala istukkaa ja sitten olisikin päivystyskaavinta het.

Niin, että mulla ainakin täysimetyksestäkin huolimatta on tullut ihan säännölliset kuukautiset heti synnytyksen jälkeen, toisen kanssa 4 viikkoa ja toisen kanssa 5 viikkoa synnytyksestä.

Me kaksi nyt varmaan voitaisiin täyttää maailma ;-)

esikoisen synnytyksen jälkeen 6 viikon kuluttua ja nyt toisella kertaa 5 viikon kuluttua. imettänyt olen pitkään joten ei sekään kaikilla pidä menkkoja loitolla.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat